-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Mon, 13 Oct 2014 23:42:31 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <m1hh03$mp2$1@node2.news.atman.pl>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0ll19$453$1@node2.news.atman.pl>
<m0lloo$rr5$1@node1.news.atman.pl>
<8...@p...pl.invalid>
<m0ltjp$cvi$1@node2.news.atman.pl> <m0mc7u$krp$1@node1.news.atman.pl>
<m0mhqb$26d$1@node2.news.atman.pl> <m0mkor$u43$1@node1.news.atman.pl>
<m0mlmc$679$1@node2.news.atman.pl>
<54315b25$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
<m0s42e$oc1$1@node1.news.atman.pl>
<54319e59$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>
<m0s9fr$mb2$1@node2.news.atman.pl>
<5431b204$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
<m0se1u$rlv$1@node2.news.atman.pl>
<543abbd1$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
<m1eq8e$1q5$1@node2.news.atman.pl> <m1h9e2$acn$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1413236547 23330 89.76.149.73 (13 Oct 2014 21:42:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Oct 2014 21:42:27 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546908
[ ukryj nagłówki ]
>> Skład kolejowy zawsze ma pierwszeństwo bo rozpedza sie i hamuje na 2 km,
>> taki transport bylby nieoplacalny gdyby musial zatrzymywac sie na kazdym
>> przejezdzie.
>
> Te bardzo podobnie jak samochod vs pieszy :). Pieszy rozpedza sie i hamuje
> na drodze hmm - 0.5m? Akcja ta generuje niemal zerowe koszty dla pieszego.
>
> Historie jak to wyglada z samochodem sobie sam dopisz :>
Nic nie zrozumiales albo nie chciales. Napisalem ci, ze w takim przypadku
transport kolejowy nie moglby istniec to primo, a secundo ilosc zatrzyman
samochodu przepuszczajacego pieszego to bedzie niewielki % wszystkich
zatrzyman, wiec koszt takze niewielki. Tu priorytetem jest bezpieczenstwo
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 11:49 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 19:04 John Kołalsky
- 14.10.14 19:27 m
- 14.10.14 19:40 Cavallino
- 14.10.14 20:00 neoniusz
- 14.10.14 20:02 neelix
- 14.10.14 20:12 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 20:52 John Kołalsky
- 14.10.14 21:25 neelix
- 14.10.14 21:34 neelix
- 14.10.14 21:44 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 21:52 neelix
- 14.10.14 21:54 neelix
- 14.10.14 21:56 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO