-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.alt.net!nx01.iad01.newshosting.com!new
shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 7 Oct 2014 15:02:45 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
In-Reply-To: <o...@h...linksys>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1410071453070.2900@quad>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0n0iv$19k$1@mx1.internetia.pl>
<5430f90b$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<m0rd9k$os5$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<Pine.WNT.4.64.1410070208020.3468@quad>
<o...@h...linksys>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1412691283 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18077 83.15.167.123:63902
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546337
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 7 Oct 2014, SW3 wrote:
> Drogi przelotowe, szersze, na których obowiązuje większa prędkość, którymi
> porusza się więcej pojazdów mają przeważnie pierwszeństwo na skrzyżowaniach
Ten aspekt ma dwie strony - z jednej są przejścia o małych ruchu,
wyznaczone "bo nie ma gdzie przejść", i tam pierwszeństwo pieszych
nie będzie dokuczliwe, z drugiej są przejścia o dużym ruchu pieszych,
na których to piesi są odpowiednikiem "drogi głównej".
Już raz pisałem - wrażenie "dużej liczby tracących czas" jest
istotnie zniekształcone przez fakt, że samochód potrzebuje na
drodze dużo miejsca, ćwierćkilometrowa "paczka samochodów"
przekłada się na równoważnik niewielkiej garstki pieszych.
Dodatkiem do tych przejść jest fakt, że są "oświatłowane"
(sygnalizacją).
W sumie tak naprawdę szukanie dziury w całym dotyczy niewielkiej
liczby przejść o średniej gęstości ruchu i bez sygnalizacji.
Za to można by zrezygnować z sygnalizacji, tam gdzie dzisiejesze
ustawienie zakłóca ruch pojazdów :> (przystanek tramwajowy,
piesi wychodzą, czerwone, droga pusta bo pół km dalej światła
zatrzymały, ale przechodzą, w końcu zapala się zielone, idzie
dwu praworządnych niedobitków i jeszcze pół minuty po ich
przejściu cała mająca czerwone kolumna stoi - bo wszak czas
jest oszacowany na przejście "pół tramwaju ludzi").
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.14 16:44 Shrek
- 07.10.14 18:23 Cavallino
- 07.10.14 18:29 Cavallino
- 07.10.14 18:42 k...@g...com
- 07.10.14 19:18 neelix
- 07.10.14 19:32 John Kołalsky
- 07.10.14 19:37 Shrek
- 07.10.14 19:48 neelix
- 07.10.14 19:56 neelix
- 07.10.14 20:07 neelix
- 07.10.14 20:09 neelix
- 07.10.14 20:21 neelix
- 07.10.14 20:36 neelix
- 07.10.14 22:51 Gotfryd Smolik news
- 07.10.14 22:17 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=