  • Data: 2014-10-06 18:19:14
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-05 22:25, Czesław Wiśniak wrote:

    > Odpowiadaj merytorycznie.
    > Jesli nie wierzyles to nie placz i zaden pis, po i inne sld itd. nic ci
    > nie pomoze.
    > Badz mi wdzieczny, ze w skrocie wyjasnilem ci to czego nie rozumiesz
    > tylko "pier....takie farmazony", ze zarobki niskie a paliwo drogie.

    > Mylisz sie. W koncu doswiadczylem tego co wiekszosc pieszych.

    Nie pitol farmazonow. Kazdy kierowca jest tez pieszym wiec doskonale
    doswiadcza tego o czym mowi.

    Natomiast nie kazdy pieszy jest aktywnym kierowca. Wniosek? Piesi
    wnioskuja i dopominaja sie czegos o czym pojecia nie maja. Kierowcy
    wrecz przeciwnie - wystepuja w roli jednych i drugich.

    Tak wiec nie siej propagandy jakoby kierowca to byl jakis stwor bez nog
    co chodzic nie moze.

    --
    mk4