-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0kfg8$db5$1@usenet.news.interia.pl>
<5430f864$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<543163da$0$3165$65785112@news.neostrada.pl>
<m0rpg6$5ec$1@node2.news.atman.pl>
<54317a05$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<m0rvtr$jka$1@node1.news.atman.pl>
<543197e3$0$3172$65785112@news.neostrada.pl>
<m0s6vs$ree$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Sun, 5 Oct 2014 22:14:51 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 22
Message-ID: <5431a6bc$0$18090$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.5.6
X-Trace: 1412540092 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18090 83.28.5.6:2135
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546131
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:m0s6vs$ree$1@node1.news.atman.pl...
> On 2014-10-05 21:11, neelix wrote:
>>>> Znak (70) obowiązuje do skrzyżowania. Nie wiem czy aż absurdalne.
>>> Masz jakieś wątpliwości, że to absurdalne?
>> Nie jest absurdalne.
> Owszem jest. Jak będzie 30 (bo osiedle i szkoła) a potem skrzyżowanie z
> przejściem dla pieszych (do tej szkoły) z 50 i znów potem 30 to twoim
> zdaniem będzie rozsądnie? Na Wisłostradzie gdzie jest 70 też na każdym
> skrzyżowaniu zwalniasz do 50? Na sobieskiego jest przed skrzyżowaniem 60,
> za skrzyżowaniem 60 i na skrzyżowaniu radar który łowi od 60+
Zacznij od tego, że wcześniej nikt nie jedzie ani 70 ani 60 tylko dużo
więcej. To jakoś nie boli. Ta 50-tka jest rykoszetem od innego zapisu,
którego nikt nie kwestionuje. Jak ktoś jedzie 30 i dalej jest 30 to nie
rozpędza się na skrzyżowaniu. Pewnie wielu policjantów nawet nie zdaje sobie
sprawy z tych prawnych skoków prędkości, a 99,9% kierowców nie jest w stanie
samodzielnie przeanalizować i zrozumieć. Mądry wie, że tak jest, a głupi i
tak nie zrozumie. :-) Społeczna szkodliwość zmian prędkości żadna.
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.14 22:25 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 22:34 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 22:36 Shrek
- 05.10.14 22:37 masti
- 05.10.14 22:37 Witolko
- 05.10.14 22:38 masti
- 05.10.14 22:38 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 22:47 Cavallino
- 05.10.14 23:02 neelix
- 05.10.14 23:07 neelix
- 05.10.14 23:09 k...@g...com
- 05.10.14 23:13 neelix
- 05.10.14 23:36 neelix
- 05.10.14 23:43 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 23:53 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=