  • Data: 2014-10-05 23:02:59
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:m0s9fr$mb2$1@node2.news.atman.pl...

    > Odpowiadaj merytorycznie.
    > Jesli nie wierzyles to nie placz i zaden pis, po i inne sld itd. nic ci
    > nie pomoze.
    > Badz mi wdzieczny, ze w skrocie wyjasnilem ci to czego nie rozumiesz tylko
    > "pier....takie farmazony", ze zarobki niskie a paliwo drogie.

    Nic nie wyjaśniłeś, bo nie "otake Polske walczyliśmy" ! 25 lat to szmat
    czasu na unormalnienie życia. Chodzenie na wybory traci sens. Połowa nie
    chodzi. Głupcy, których jest większość wybierają zło i jeszcze je nadal
    bronią.

    > Mylisz sie. W koncu doswiadczylem tego co wiekszosc pieszych. Wynika to z
    > moich obserwacji. Dlatego teraz gdy jade przepuszczam kazdego. Swietnie
    > sie z tym czuje i mam satysfakcje gdy przez skinienie glowa lub
    > podniesienie reki ktos mi podziekuje. Swiadczy to tylko o tym, jak rzadko
    > piesi sa przepuszczani. To sie wlasnie musi zmienic.

    Jesteś mazgaj. Nie zasłaniaj się fikcyjną większością, bo sąsiadka z góry i
    sąsiad z przeciwka to nie większość. Każdy z nas jest też pieszym a tylko
    mazgaje żądają szczególnych nieuzasadnionych przywilejów. Ja nie żądam by
    pociąg czy tramwaj zatrzymywał się na widok mojego auta, bo to absurd i nie
    pcham się pod koła. Czekam w szeregu na swoją kolej. Polecam rozum a nie
    emocje. Jezdnia jest dla pojazdów. Tam gdzie przechodzą piesi stawiać
    sygnalizatory w celu organizowania bezpiecznego ruchu, budować przejścia a
    nie wprowadzać debilne przepisy robiące jednym raj a drugim piekło. Nie ma
    zgody na święte krowy!

    neelix