-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0kfg8$db5$1@usenet.news.interia.pl>
<5430f864$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<543163da$0$3165$65785112@news.neostrada.pl>
<m0rpg6$5ec$1@node2.news.atman.pl>
<54317a05$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<m0rvtr$jka$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Sun, 5 Oct 2014 21:11:30 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 52
Message-ID: <543197e3$0$3172$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.5.6
X-Trace: 1412536291 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3172 83.28.5.6:2006
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546104
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:m0rvtr$jka$1@node1.news.atman.pl...
> On 2014-10-05 19:04, neelix wrote:
>
>>>> Jak cofnął nogę to jego sprawa. Nie wszedł na przejście to nie było
>>>> powodu do oblania egzaminu!
>>> Jak postawił nogę na jezdni, to wszedł na przejście. Jeśli kursantka
>>> mogła fizycznie zahamować a tego nie zrobiła i pieszy musiał się
>>> ewakuować spowrotem to jest to jak najbardziej wymuszenie.
>> Nie wiemy jak to wyglądało. Wielu stawia tak nogę a jak okaże się że
>> noga spada z chodnika to ją cofa, bo źle stać w takiej pozycji. Pieszy
>> mógł zrezygnować z wejścia z wielu powodów, choćby dlatego by ... nie
>> przeszkodzić eLce.
> Mogł też przypomnieć sobie, że zostawił włączone żelazko, jednak za
> pomocą brzytwy ockhama dojdziemy do tego, że po prostu zadziałał instynkt
> samozachowawczy;)
> Sprawa mocno dyskusyjna, ale wiadomo-egzamin. Mnie
>> jak cofnie stopę to jadę. Jak postawi to staję. Jest jeszcze kwestia z
>> której strony pieszy ma wejść.
>>> Inna sprawa, że egzaminatorzy są trochę oderwani od rzeczywistości (i
>>> przepisów też) i na przykład ja dostałem opieprz za "prawie
>>> wymuszenie" na równorzędnym - tylko że jakie wymuszenie jak ja byłem
>>> za skrzyżowaniem, zanim przeciwnik dojechał (nie zmieniając
>>> prędkości). Po prostu ja korzystając z faktu, że jechałem motocyklem
>>> odwinąłem manetkę, a techniczny za mną nie dał rady i musiał gościa
>>> przepuścić;) Z ciekawszych teorii - masz drogę z 70 (serwisówka wzdłuż
>>> s8 na Targówku) do tego jest zjazd z eski na tą serwisówkę, za
>>> skrzyżowaniem znów 70. Podobno należy jechać 70 przed skrzyżowaniem,
>>> 50 na skrzyżowaniu (skrzyżowanie odwołuje 70, czyli 50 jak to w
>>> zabudowanym) i znów 70 za skrzyżowaniem. Wydaje się tak absurdalne, że
>>> aż niemożliwe, ale instruktor mówił, że jednego tak oblali, więc sam
>>> też zwolniłem...
>> Znak (70) obowiązuje do skrzyżowania. Nie wiem czy aż absurdalne.
> Masz jakieś wątpliwości, że to absurdalne?
Nie jest absurdalne.
> Samo
>> tak wychodzi z przepisów. Kto myśli ten sam wydedukuje taką sekwencję.
>> Na egzaminie to dobra pułapka.
> Ale nie najlepsza - najlepsza jest taka, że po linii jednostronie
> przerywanej można wyprzedzać, ale nie można już omijać - za oninięcie
> autobusu przerwanie egzaminu:P Jak już mówiłem są trochę oderwani od
> rzeczywistości;)
Przestań siać popelinę. Poczytaj o linii P3-jednostronnie przekraczalnej i
nie rób plotek. Oczywiście zdarzają się egzaminatorzy oderwani tak jak ci,
którzy chcą upieprzyć kierowców absurdalnymi przywilejami dla pieszych.
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.14 21:39 neelix
- 05.10.14 21:42 Shrek
- 05.10.14 21:46 neelix
- 05.10.14 21:58 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 22:14 neelix
- 05.10.14 22:25 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 22:34 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 22:36 Shrek
- 05.10.14 22:37 masti
- 05.10.14 22:37 Witolko
- 05.10.14 22:38 masti
- 05.10.14 22:38 Czesław Wiśniak
- 05.10.14 22:47 Cavallino
- 05.10.14 23:02 neelix
- 05.10.14 23:07 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=