-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 4 Oct 2014 16:47:56 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
In-Reply-To: <m0oloa$28p$1@node1.news.atman.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1410041627310.4640@quad>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0n0iv$19k$1@mx1.internetia.pl> <m0n0g8$h7a$1@node2.news.atman.pl>
<m0n45p$d6d$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1410041001570.324@quad>
<m0occs$nl3$1@node1.news.atman.pl> <m0ojnn$vqr$1@node1.news.atman.pl>
<m0ojpf$vsi$1@node1.news.atman.pl> <m0oke1$rr$1@node1.news.atman.pl>
<m0oloa$28p$1@node1.news.atman.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 41
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1412435096 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12639 83.15.167.123:64890
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545899
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 4 Oct 2014, Cavallino wrote:
> Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> W efekcie każdy z samochodów straciłby przez tymi przejściami więcej czasu
> niż pieszy który sobie poczeka kilkanaście sekund na swoją kolej.
s/pieszy/każdy pieszy/
Posługujesz się obrazem "egzemplarza pieszego", skutecznie wykorzystując
fakt, że pieszy wygląda taki malutki, zaś samochód (z kierowcą, a nawet
z pasażerami) zajmuje na drodze tragicznie dużo miejsca, i dlatego
"ćwierć kilometra samochodów" :> wygląda na znaczną stratę czasu,
a ci piesi *łacznie* wcale nie tracą go przez te "kilkanaście sekund"
mniej.
Podobnie, jak przy kładkach i podobnych wynalazkach, BTW :>
Tak FYI: owszem, wielokroć przechodzę na czerwonym i nie naciskam
przycisku sygnalizacji, również jak się "kończy kolumna" - bo
nie ma sensu blokować ruchu widocznej "paczki".
Nie zatrzymuję również pojedycznego pojazdu.
A powód jest prosty: do tego nie trzeba *KILKUNASTU SEKUND*.
Jeśli do przejechania pojazdu jest kilkanaście sekund, to ja
już jestem sporo po drugiej stronie.
Pic w tym, że przy "ciurku" pojazdów każdy z kierowców traktuje *się*
jakby był w sytuacji wyżej.
I przejść się nie da.
> HINT: świat nie składa się z Warszawy, gdzie nikt nie przepuszcza pieszych
Czyżby głównie dlatego, że spora część świata doszła do wniosku,
że jedyna bezpieczna konstrukcja jest jaka jest (w Londynie, Berlinie
i Paryżu)?
> W Poznaniu, na tych wyjątkowych zebrach bez świateł i dużym ruchu,
> jak nie 5, to 10 samochód zwalnia i pozwala spokojnie przejść.
To ci tępieni na grupie powodowacze wypadków ;> czy ci mający
doświadczenie z krajów w których nieustąpienie jest karalne?
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.14 17:07 Witolko
- 04.10.14 18:29 Cavallino
- 04.10.14 18:33 Cavallino
- 04.10.14 19:47 John Kołalsky
- 04.10.14 19:58 Czesław Wiśniak
- 04.10.14 21:29 neelix
- 04.10.14 22:05 k...@g...com
- 04.10.14 22:12 Witolko
- 04.10.14 22:47 Witolko
- 04.10.14 23:00 Shrek
- 04.10.14 23:09 Cavallino
- 04.10.14 23:13 k...@g...com
- 04.10.14 23:17 Witolko
- 04.10.14 23:21 k...@g...com
- 04.10.14 23:30 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz