-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 4 Oct 2014 16:47:56 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
In-Reply-To: <m0oloa$28p$1@node1.news.atman.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1410041627310.4640@quad>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0n0iv$19k$1@mx1.internetia.pl> <m0n0g8$h7a$1@node2.news.atman.pl>
<m0n45p$d6d$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1410041001570.324@quad>
<m0occs$nl3$1@node1.news.atman.pl> <m0ojnn$vqr$1@node1.news.atman.pl>
<m0ojpf$vsi$1@node1.news.atman.pl> <m0oke1$rr$1@node1.news.atman.pl>
<m0oloa$28p$1@node1.news.atman.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 41
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1412435096 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12639 83.15.167.123:64890
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545899
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 4 Oct 2014, Cavallino wrote:
> Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> W efekcie każdy z samochodów straciłby przez tymi przejściami więcej czasu
> niż pieszy który sobie poczeka kilkanaście sekund na swoją kolej.
s/pieszy/każdy pieszy/
Posługujesz się obrazem "egzemplarza pieszego", skutecznie wykorzystując
fakt, że pieszy wygląda taki malutki, zaś samochód (z kierowcą, a nawet
z pasażerami) zajmuje na drodze tragicznie dużo miejsca, i dlatego
"ćwierć kilometra samochodów" :> wygląda na znaczną stratę czasu,
a ci piesi *łacznie* wcale nie tracą go przez te "kilkanaście sekund"
mniej.
Podobnie, jak przy kładkach i podobnych wynalazkach, BTW :>
Tak FYI: owszem, wielokroć przechodzę na czerwonym i nie naciskam
przycisku sygnalizacji, również jak się "kończy kolumna" - bo
nie ma sensu blokować ruchu widocznej "paczki".
Nie zatrzymuję również pojedycznego pojazdu.
A powód jest prosty: do tego nie trzeba *KILKUNASTU SEKUND*.
Jeśli do przejechania pojazdu jest kilkanaście sekund, to ja
już jestem sporo po drugiej stronie.
Pic w tym, że przy "ciurku" pojazdów każdy z kierowców traktuje *się*
jakby był w sytuacji wyżej.
I przejść się nie da.
> HINT: świat nie składa się z Warszawy, gdzie nikt nie przepuszcza pieszych
Czyżby głównie dlatego, że spora część świata doszła do wniosku,
że jedyna bezpieczna konstrukcja jest jaka jest (w Londynie, Berlinie
i Paryżu)?
> W Poznaniu, na tych wyjątkowych zebrach bez świateł i dużym ruchu,
> jak nie 5, to 10 samochód zwalnia i pozwala spokojnie przejść.
To ci tępieni na grupie powodowacze wypadków ;> czy ci mający
doświadczenie z krajów w których nieustąpienie jest karalne?
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.14 17:07 Witolko
- 04.10.14 18:29 Cavallino
- 04.10.14 18:33 Cavallino
- 04.10.14 19:47 John Kołalsky
- 04.10.14 19:58 Czesław Wiśniak
- 04.10.14 21:29 neelix
- 04.10.14 22:05 k...@g...com
- 04.10.14 22:12 Witolko
- 04.10.14 22:47 Witolko
- 04.10.14 23:00 Shrek
- 04.10.14 23:09 Cavallino
- 04.10.14 23:13 k...@g...com
- 04.10.14 23:17 Witolko
- 04.10.14 23:21 k...@g...com
- 04.10.14 23:30 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML