  • Data: 2014-10-04 17:01:38
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Oct 2014, k...@g...com wrote:

    > Bo nie zawsze da się od razu z bramy na jezdnię wyjechać bo ktoś jedzie.

    Ale przecież "Tobie się należy".
    Prawo wjazdu z bramy na *DROGĘ*.

    > I trzeba go przepuścić.

    A pieszych nie.
    Bo jadących traktujesz jak świętą krowę której nie wolno przeciąć
    kierunku jazdy ;>

    > I jak wyjechałem i stoję a oni doszli to ja bylem pierwszy

    Toć pytałem, czy facio z pola przejeżdżający w poprzek drogi może sobie
    stanąć w poprzek pierwszego pasa, "bo tam dalej jechali a tu ja byłem
    pierwszy i stoję".
    Z p. widzenia prawa to jest *TEN* przypadek.

    Na dobrą sprawę, to powinineś mieć pretensje do tych na jezdni - że
    widząc, iż już się na drogę wpakowałeś, "powinni" Ci ułatwić zajęcie
    właściwego miejsca.
    Uwaga - piszę poważnie (szczególnie, że przy włączaniu często linie
    drzew, słupów itp utrudniają ogląd sytuacji i to ten na jezdni dużo
    lepiej widzi co się dzieje - rzecz jasna, nie powinien stawać
    widząc jednoślady "motocykle są wszędzie" i "rower się wszędzie
    zmieści")

    pzdr, Gotfryd