  • Data: 2019-07-29 11:59:59
    Temat: Re: Pierwszenstwo na przejsciu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A kto tak powiedział?
    > Przejeżdżam z taką prędkością, na jaką pozwala ruchu, czy to jest
    > 50, 30, czy 80 - nie ode mnie zależy.

    Starałem sie zrozumiec co pisałes wczesniej.
    Oskarzyłes mnie o manipulacje ze niby setka przelatujesz skrzyzowanie.
    Teraz piszesz ze nie setka ale juz 80 no to spoko...
    Tak?

    > Żeby przyspiszyć przez następny kilometr do 100 nie muszę używać
    > żadnego buta (w sensie mocno cisnąć), wystarczy po prostu użyć gazu
    > zamiast kapelusza.

    Ale przypominam ze liczy sie czas bo od ronda do zjazdu to nie masz za
    duzo odległosci.
    A chcesz zyskac czas...

    > Nie każdy jeździ dostawczakiem przyspieszającym jak każdy traktor,
    > więc żeby tam jechać mniej niż 100 musi po prostu bardzo chcieć się
    > wlec.

    ROTFL
    Wspolczesne dostawczaki nie przyspiszaja jak traktory. Zapewniam cie.

    > zeby zaoszczedzic ze dwie sekundy i jak tylko przejedziesz warte
    >
    > Zazwyczaj zwalniam bo inni przede mną zwalniają, albo czerwone widać
    > z daleka.

    I ile czasu zaoszczedziłes? Z 5 sekund?

    > Już Ci pisałem - nie oceniaj ruchu drogowego z punktu widzenia
    > kierowcy przeładowanego, ledwo jadącego dostawczaka.

    I vice versa.
    Ja dostawczaka nigdy nie przeładowuje, powiedziałbym ze sporadycznie woze
    cos ciezszego niz 300kg...
    Uwagi o ledwo jezdzacym to juz nawet trudno komentowac.

    > Przyspieszenie 50-100 trwa kilkanaście sekund, resztę się po prostu
    > jedzie z jakąś tam prędkością.

    Kilkanascie sekund?
    Zart? To czym ty jezdzisz? Wspomnianym wyzej traktorem?
    Zreszta od ronda po kilkunastu sekundach jestes juz przy zjazdach...

    > Problemem jest gość jadący przed Tobą, a nie zastanawianie się czy
    > warto wciskać gaz i jak mocno.
    > Jest miejsce, są warunki to się jedzie.
    > I tyle.

    Coz za piekne podsumowanie...

    > Nie - to jest punkt widzenia trzeciego rodzaju kierowcy.
    > Woźnica, przypadkowo przesadzony do dostawczaka tego nie zrozumie.
    > Mam kuzyna, kierowcę TIR-a, który nawet jadąc prawie 200 konną
    > osobówką, nadal uważa że 80 to szybka jazda i trzeba mu przypominać
    > że na autostradzie jeździ się szybciej.

    Ja tam sie ciesze ze tiry maja ograniczenia predkosci wbudowane w auta.
    Bo ilosc głupków ktorzy maja zegarek w głowie zamiast mózgu jest
    porównywalna z tymi za kierownicami osobówek a w razie "w" konsekwencje
    zdecydowanie inne.
    Wystarczy troche na radio posłuchac - wielu ma w głowie tylko pospiech,
    pospiech, o kazde 5 sekund by sie zesrali.
    Ale warto tez posłuchac prawdziwych szoferów ktorzy czasami wysmiewaja
    takie podejscie.

    > Po prostu szofer pozostaje szoferem, niezależnie czym jedzie.
    > Kierowcy z takiego już nie będzie.

    I tu sie zgodze. Szofer to szofer, pizda wszedzie sie spieszaca zawsze
    taka pozostanie bo nie rozumie konsekwencji...
    Ja juz etap pizdy mam za soba. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać