  • Data: 2012-05-09 23:05:34
    Temat: Re: Pierwsze "prawo jazdy" dla samochodu
    Od: "zho" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:joei26$ajq$2@usenet.news.interia.pl...

    > Nawalony koń? Pojechać to może i pojedzie (chodź to zależy od stopnia
    > nawalenia) tylko gdzie on pojedzie?

    Kon, jak kon, ale jesli nawali kierowca konia znaczy woznica kon zwiezie go
    do domu, ma taki gps wbudowany i zaprogramowany na parkowanie w stajni.
    Wielokrotnie sprawdzone, z tym ze nigdy sie nie nawalilem po to by to
    sprawdzic ale swobode wyboru drogi koniu dawalem i zawsze ladowal tam gdzie
    powinien znaczy na swoim podworku.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl