  • Data: 2011-06-16 14:00:53
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 13:51, AZ pisze:

    > Wydaje Ci sie. Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
    > naczepa na mokrej nawierzchni. Wiec osobowkami czy moto ten zakret
    > spokojnie da sie przejechac 2-2,5x szybciej.

    Ja raczej obstawiam, że jak raz na zakręcie wyleci maluch na łysych
    oponach to ustawiają ograniczenie, jeżeli znowu wyleci jakiś żuk, to je
    zaostrzają. Nie wierzę, że ktoś przy tym myśli, ewentualnie cokolwiek
    liczy. Zwłaszcza, że często spotyka się zakręty dość niebezpieczne,
    gdzie nie ma ograniczeń - czyli tam akurat jeszcze nikt się nie zabił.

    A.