  • Data: 2011-06-16 14:38:43
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-16 12:13, to pisze:
    > begin Jakub Witkowski

    > Początkowym skutkiem byłby brak samochodów na ulicach, łącznie, zapewne,
    > z Twoim (bo nikt by nie miał prawa jazdy). Rozwiązania "rewolucyjne" są
    > zazwyczaj głupie, a w tym przypadku byłby to kretynizm bez żadnych
    > wątpliwości.

    Jest chyba jasne że mowa o założeniu kompletnie nierealistycznym?

    Ale w ramach tego założenia: po pierwsze nie zakładałem wcale "rewolucyjnego"
    dojścia do owych 100%, tylko stopniowe. Po drugie: bez obawy, dokładnie
    w momencie gdy liczba pozbawionych prawka zaczęłaby stawać się problemem,
    zwłaszcza dla samych decydentów, w trybie przyspieszonym zmieniono by przepisy...