-
Data: 2011-06-16 13:41:59
Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-06-16 12:20, Waldek Godel pisze:
> Dnia Thu, 16 Jun 2011 12:09:25 +0200, Arek napisał(a):
>
>> Błąd w rozumowaniu:
>> 1. Niemcy przestrzegają przepisy, bo one mają sens, czego nie można
>> powiedzieć o naszych.
>> 2. Niemcy mniej przestrzegają przepisy u nas, bo są bez sensu. Człowiek
>> inteligentny, ma naturalną wrogość do otaczającej głupoty.
>
> pomijając rzeczywistą debilność niektórych przepisów w PL (np obowiązek
> świateł w lecie), zwykły kierownik samochodu nie jest od oceniania ich
> sensowności.
Tego akurat nie miałem na myśli, bo jest to dość dyskusyjne.
> Sam fakt, że 50 razy przejechał 120 przez zakręt na którym jest
> ograniczenie 50 nie znaczy, że znak jest głupi. 51 raz może jechać w
> deszczu i wyląduje na drzewie (oby tylko) lub na innym samochodzie czołowo.
Może być tak, że jadąc dozwolone 90 na prostej w deszczu tudzież
śnieżycy wylecisz z drogi. Absurdalne przykłady można mnożyć.
Jeżeli chodzi o znaki ograniczeń na zakrętach, to ogrom jest
niezasadnych. Jaki to ma wpływ? Mianowicie taki, że jest duża szansa, że
kierowca nie znający drogi, w końcu nie zachowa odpowiedniej czujności
na tym rzadkim przypadku z zasadnym znakiem.
Taki przykład ze Skandynawii, tam raczej nie ma ograniczeń na zakrętach
tylko są zalecenia. Każde jakie napotkałem było wręcz idealne. Efekt
jest taki, że na każdym zakręcie wypatrywałem takiego znaku bo było to
po prostu pomocne. W Polsce z jakiegoś powodu tak się nie da.
> Znaki niestety póki co jeszcze nie mają funkcji wychodzenia na asfalt co
> godzinę i sprawdzania aktualnej przyczepności i widoczności oraz
> stosownego dostosowywania wskazań.
> A to tylko pierwszy z brzegu przykład.
Owszem pierwszy z brzegu i trochę mało sensowny. Lepszym przykładem jest
oznaczanie wielokilometrowych obszarów zabudowanych w szczerym polu.
Oczywiście policja czai się w krzakach gdzieś na prostej. W centrum
miejscowości na pasach przy np. szkole ich nie ma. Dlaczego? - bo o
dziwo, tam każdy jednak zwalnia i jedzie przepisowo.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.06.11 13:44 Arek
- 16.06.11 13:47 Arek
- 16.06.11 13:47 Cavallino
- 16.06.11 13:50 Arek
- 16.06.11 13:51 AZ
- 16.06.11 13:53 Tomek
- 16.06.11 14:00 Cavallino
- 16.06.11 14:00 Arek
- 16.06.11 14:03 Arek
- 16.06.11 14:17 Olo
- 16.06.11 14:18 RoMan Mandziejewicz
- 16.06.11 14:22 Cavallino
- 16.06.11 14:31 krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
- 16.06.11 14:32 ania
- 16.06.11 14:33 ania
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=