    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pierwsze bum.
    Date: Wed, 04 Nov 2009 13:31:30 +0100

    "Sybi" <s...@g...pl> wrote:

    >Wytlumaczcie mi co znaczy cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc!!!?
    >Tak jakby to bylo jakies antidotum na wszystko!! A gówno!
    >Mozemy sobie cwiczyc cwiczyc i cwiczyc ale i tak nie zmienimy praw fizyki!
    >To jedno nalezy sobie powtarzac przed kazdym wyjazdem.
    >Powiedzcie mi z reka na sercu ile godzin w swojej motocyklowej histirii
    >poswieciliscie tylko na cwiczenia, cwiczenia i cwiczenia?;)

    Wiesz.. w sensie, ze kazdy wyjazd jest cwiczeniem, tez moze byc. W
    koncu idzie tylko o to, zeby nabyc prawidlowych odruchow. To ze
    generalnie jeszcze jakos zyje zawdzieczam tylko temu, ze skads mi
    takie nienajgorsze odruchy sie wziely. Fakt, nigdy nie cwiczylem tak
    jak np. radzil Rychter 60 lat temu:
    http://jacot.ath.cx/ine/wrychter.htm , chociaz... w czasach tak
    dawnych, ze juz nie pamietam rozne rzeczy sie wyprawialo, nie tylko na
    rowerze. A idea tego jest taka, jak on tam pisal: coby panowac nad
    motorem w wiekszosci sytuacji.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10