    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pierwsze bum.
    Date: Wed, 4 Nov 2009 10:38:32 +0000 (UTC)

    Dnia 04.11.2009 Sybi <s...@g...pl> napisał/a:
    > Zawsze troche mnie troche mdli jak slysze jak ktos znowu nawoluje
    > do cwiczenia hamowania, trzeba: cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc!!
    > Wytlumaczcie mi co znaczy cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc!!!?
    > Tak jakby to bylo jakies antidotum na wszystko!! A gówno!
    > Mialem w swoim zyciu w pyte hamowan i nie raz sie spocilem i nie raz
    > przod mi uciekal co do stanu przedzawalowego mnie doporowadzalo.

    No ćwiczy (hehe) się właśnie m.innymi po to żeby się przyzwyczaić.

    > Po prostu w zaleznosci od sytuacji wyda albo nie wyda. Raz mi nie wydalo,
    > odhamowalem i widze ze tym razem to dupa zbita... zwiekszalem nacisk
    > do uzyskania potrzebnego opoznienia ale w pewnym momencie oponka
    > powiedziala ni huhu i na dupie pojechalem ostatni odcinek drogi.

    Zawsze się może zdarzyć że niewyda niezależnie od tego jak dużo się niby
    umi. Ale im więcej się niby umi tym rzadziej się zdarza że nie wyda.

    > Cale szczescie ze przy wywrotce ulegla lekko trajektoria lotu i ominalem
    > przeszkode ale i tak nie moge powiedziec, ze bylem wygrany w tej sytuacji.

    Zwykle czarnym do dołu się lepiej skręca, omija i hamuje, ale w życiu
    różnie bywa.

    > Mozemy sobie cwiczyc cwiczyc i cwiczyc ale i tak nie zmienimy praw fizyki!
    > To jedno nalezy sobie powtarzac przed kazdym wyjazdem.

    Nie zmienimy, ale warto wykorzystać to co jest, bo niestety to z reguły
    się samemu daje dupy, potem gdy jeszcze się można uratować, znowu daje
    się dupy i dopiero wtedy jest bum. Te wyjątki (piszę o cywilnej jeździe
    po drogach) które się zdarzają, i są nie do ogarnięcia, to naprawdę
    wyjątkowe i rzadko zdarzające się sytuacje.

    > Powiedzcie mi z reka na sercu ile godzin w swojej motocyklowej histirii
    > poswieciliscie tylko na cwiczenia, cwiczenia i cwiczenia?;)

    Nie wiem, bo nie liczę, (notatek też nie mam) ale co najmniej raz w
    miesiącu, z reguły częściej, tak czy inaczej, raczej ponad sto kilometrów
    miesięcznie dla samego treningu. A oczywiście nie na drodze, w ruchu.

    --
    kakmaratgmaildotcom