  • 1. Data: 2011-06-09 06:37:10
    Temat: Pierwsza telewizyjna reklama T-Mobile w PL
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Ciagnaca sie jak flaki reklama wielkiej miedzynarodowej korporacji
    dluga i ciezka jak sam niemiecki dowcip.
    I w tym wszystkim gledzacy przez dlugie 2 minuty zalosny Jan Nowicki
    skwitowany "T-Mobile laczy" czy cos... :-//.
    Rety! Gdzie im do szybujacych kur Ery :-)

  • 2. Data: 2011-06-09 06:59:23
    Temat: Re: Pierwsza telewizyjna reklama T-Mobile w PL
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > Rety! Gdzie im do szybujacych kur Ery :-)

    widac ze tono:

    http://pb.pl/2/a/2011/06/09/Ambasador_pomaga_polskie
    mu_T-Mobile

    jk

  • 3. Data: 2011-06-09 19:53:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Janeo pisze:
> [...]
    > skwitowany "T-Mobile laczy" czy cos... :-//.
    > Rety! Gdzie im do szybujacych kur Ery :-)
    a zadzwoń do maaaaamy? Takie rzeczy to tylko w Erze... Były.:(
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-06-10 11:11:06
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    > Ciagnaca sie jak flaki reklama wielkiej miedzynarodowej korporacji

    Przegadana zalosna niemiecka tandeta.
    I ten pedalski rozowy kolorek na koniec :)

  • 5. Data: 2011-06-10 16:33:15
    Od: "jerzol" <j...@p...fm>

    Uzytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    > Ciagnaca sie jak flaki reklama wielkiej miedzynarodowej korporacji
    > dluga i ciezka jak sam niemiecki dowcip.

    moge byc nieobiektywny bo nie cierpie w ogóle reklam ale te jak slysze to w
    odruchu paniki i obrzydzenia szukam pilota tv bo nie trawie tego Nowickiego
    (jezeli to jest najlepsza rola jego zycia to chociaz timobale mu dali niezla
    kase - slyszalem o 350 tysiakach - no cóz dla pieniedzy lud sie podli) -
    jestem w Erze ale nie wiem czy przedluze w tej sytuacji kontrakt bo jaka
    reklama taka siec.