  • 1. Data: 2011-06-08 20:27:41
    Temat: Play dla firm vs dla indywidualnych
    Od: owp <o...@g...pl>

    Kolega Amir uświadomił mnie, że jest całkiem niezła oferta dla
    indywidualnych klientów Play - za 95zł 850 minut do wszystkich, 1GB, do
    playa za darmo plus Galaxy s za 1zł.
    http://www.play.pl/pl/telefony/samsunggalaxys/index.
    html?oT=play_abonament_mnp5&tA=MNP_S_MAX_115&P=all-i
    nclusive-max

    Tymczasem dla firm jest za 97,5zł (brutto) 540 minut i gorszy telefon,
    reszta to samo
    http://dlafirm.play.pl/pl/telefony/Telefony_mnp/inde
    x.html

    No i teraz pytanie - czy faktycznie jest taka dysproporcja, czy coś źle
    odczytuje ?

  • 2. Data: 2011-06-08 21:34:20
    Temat: Re: Play dla firm vs dla indywidualnych
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

> [...]
    x.html

    > No i teraz pytanie - czy faktycznie jest taka dysproporcja, czy coś źle

    Tak na szybko - dla firm jest jeszcze do Playa i na stacjonarne za darmo.
    Pozdrawiam emarcin

  • 3. Data: 2011-06-08 21:39:42
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    W dniu 08-06-2011 23:34, emarcin pisze:
> [...]
    x.html

    > Tak na szybko - dla firm jest jeszcze do Playa i na stacjonarne za darmo.

    w obu przypadkach w szegolach oferty widnieje ten sam zapis: stan
    darmowy: zawsze. wg strony stan darmowy to darmowe polaczenia do play-a,
    nie ma tam nic o stacjonarnych.

  • 4. Data: 2011-06-08 22:52:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "K" <b...@s...gov.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawsze. wg strony stan darmowy to darmowe polaczenia do play-a, nie ma tam

    Z tego co ja się doczytałem to stan darmowy dla firm obejmuje i stacjonarne.
    Dla indywidualnych stan darmowy jest tylko do Play.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2011-06-09 04:42:20
    Od: owp <o...@g...pl>

    > Z tego co ja się doczytałem to stan darmowy dla firm obejmuje i
    > stacjonarne.
    > Dla indywidualnych stan darmowy jest tylko do Play.

    Wg tego:
    http://www.play.pl/pl/oferta/przejdz-do-play/play-ab
    onament/super-all-inclusive-fix/index.html
    są minuty na stacjonarne.

  • 6. Data: 2011-06-11 05:42:03
    Od: owp <o...@g...pl>

    > No i teraz pytanie - czy faktycznie jest taka dysproporcja, czy coś źle
    > odczytuje ?

    Po wizycie w punkcie Playa dowiedziałem się, że tak jest - można wziąć
    na firmę ten abo dla indywidualnych i faktycznie jest lepszy... :)

  • 7. Data: 2011-06-11 18:36:56
    Od: "newsy" <h...@g...com>

    > Po wizycie w punkcie Playa dowiedziałem się, że tak jest - można wziąć na
    > firmę ten abo dla indywidualnych i faktycznie jest lepszy... :)

    ale jak ponegocjujesz z przedstawicielem (biznesowym) dostaniesz na wstępie
    30% rabatu na abo przez cały okres umowy (dla przedłużających umowę jest 50%
    ;)
    dziś z takowym rozmawiałem

  • 8. Data: 2011-06-12 05:33:01
    Od: owp <o...@g...pl>

> [...]
    > 30% rabatu na abo przez cały okres umowy (dla przedłużających umowę jest 50%

    Nie trzeba negocjować - 150 na rabat 30% na starcie, tylko że i tak
    wychodzi mniej korzystnie...