  • 71. Data: 2012-05-24 13:40:19
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-05-24 13:25, szufla pisze:

    > Pogadamy za pare miesiecy, a na razie to pierniczysz.
    >
    > sz.

    ok, to przypomnij się. Bardzo chętnie o tym pogadam.

  • 72. Data: 2012-05-24 13:41:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-24 13:29, szufla pisze:
> [...]
    dobrze, obserwujesz, poprawiasz.

    > Chyba na placu zabaw dla dzieci.

    Oczywiście, oczywiście...

  • 73. Data: 2012-05-24 13:41:39
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-05-24 13:26, szufla pisze:

    > Wystarcza swiatla na zjezdzie z autostrady na najwazniejszym wezle
    >
    > sz.

    Najważniejszy węzeł przy Warszawie na tej autostradzie to węzeł Konotopa - nie ma tam

    świateł.

  • 74. Data: 2012-05-24 13:42:46
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    szufla nabazgrał(a):

    > Chyba na placu zabaw dla dzieci.

    U mnie plac zabaw (dokładnie to są 3 w zależności od wieku dziecka) był od
    razu sprawny i nie trzeba było poprawek :)

  • 75. Data: 2012-05-24 13:43:19
    Od: komar <k...@1...cc>

    > Chyba na placu zabaw dla dzieci.
    >
    > sz.

    czytając Twoje wypowiedzi to mam wrażenie, że właśnie stamtąd czerpiesz wiedzę.

  • 76. Data: 2012-05-24 13:44:52
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jakub Witkowski nabazgrał(a):

    > Nie wiadomo ile, to jaki czas, wg Ciebie? Może by jednak najpierw zebrać
    > trochę wiarygodnych danych? Jak miarodajne jest kilka pierwszych godzin,
    > gdy kierowcy a) rzucają się na nowość, b) dopiero uczą się?

    Wiem ile trwało to na Al. Jerozolimskich, wystarczyło zmienić czasy świateł
    i korki zniknęły ...

    > Jasne jakby zainwestowali w system komputerowy na tymczasowym węźle, to
    > by było takie racjonalne i efektywne wydawanie publicznych pieniędzy, że
    > sam Prezes by nie omieszkał o tym poinformować Narodu ;)

    Takich systemów nie robi się na jeden odcinek 7km tylko na system dróg a
    parę ich jeszcze zostało do oddania i zrobienia, do czasu aż słońce wybuchni
    i zamieni się w supernową mamy jeszcze troszkę czasu i paru kaczyńskich.

  • 77. Data: 2012-05-24 13:47:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello komar,

    Thursday, May 24, 2012, 1:11:36 PM, you wrote:

    > to "ChGW" rozumiem, że odpowiada za zburzenie tych setek kilometrów autostrad
    zbudowanych
    > za poprzedników?

    Odróżniasz napis "ChGW" od "HGW"? Hint: w pierwszym użyto słowa
    wulgarnego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2012-05-24 13:50:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello komar,

    Thursday, May 24, 2012, 1:39:41 PM, you wrote:

    [...]

    > Przede wszystkim to mam wrażenie, że Ty pierniczysz i powtarzasz
    > zasłyszane w mediach głupoty. Wątek polityczny zostawiam z boku bo
    > sprawa Marcinkiewicza faktycznie wydaje się podejrzana, ale nie ma
    > związku z tym, że te kilka firm, które sie przejachało na
    > kontraktach z DSS czy COVEC w ŻADEN sposób się nie zabezpieczyło na
    > wypadek niewypłacalności ww. Brali ślepo wszystkie zlecenia myśląc,
    > że skoro DSS robi na zlecenie GDDKiA to na pewno im zapłaci. Kto tam
    > i jak zarządza, żeby wykończyć firmę w kilka miesięcy na jednym
    > zleceniu?

    A kto zarządza DSS, ze w kilka miesięcy narobił 800 milionów długów?

    Po drodze zniknął Ci zarząd DSS.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 79. Data: 2012-05-24 13:51:53
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    stanie
    > robić analizy ruchu ale u nas nikomu się nie chce tego robić.

    Nie wiem co się tak pienisz z tymi światłami, np. w Pruszkowie na węźle w stosunku do

    wczoraj dziś już mocno usprawnił się ruch. Przecież to są pierwsze godziny działania
    _tymczasowej_ organizacji ruchu. Trzeba się trochę przemęczyć, ale później będzie
    znacznie
    lepiej :-) za chwilę trasa będzie oddana i już jej nie zburzą ani nie zabiorą.

  • 80. Data: 2012-05-24 14:00:49
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Przede wszystkim to mam wrażenie, że Ty pierniczysz i powtarzasz
    > zasłyszane w mediach głupoty.

    Nie bede tego komentowal, zwyczajnie jestes niestety glupi i nie masz
    pojecia o czym piszesz jak typowy urzedas.
    Kiedys stracilem 150tys na kontrakcie z firma Pia Piasecki S.A. i jedyne co
    moglem zrobic to im naskoczyc.

    >Nie wiem, czym się zajmujesz, ale w której to gałęzi gospodarki w
    >interesach się komuś wierzy na słowo i stawia wszystko na jedną kartę?

    Jakie slowo, jaka karte. Mozesz miec sto umow i nic ci to nie da jesli firma
    oglosi upadlosc.
    Za umowe z DSS kto ponosi odpowiedzialnosc ?
    Obejrzyj to sobie jeszcze raz:
    http://www.youtube.com/watch?v=wPz7zAawOE8

    sz.