  • 31. Data: 2012-05-23 15:58:12
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    komar nabazgrał(a):

    > coś w tym jest hehe, ale tak jak pisałem wcześniej utrudnienia w Morach
    > to kwestia max kilku tygodni. Pewnie po dzisiejszym dniu przestawią
    > trochę światła, ale dzisiajszy dzień nie jest miarodajny bo... (o tym
    > dalej)

    Jak przestawią to będzie można porozmawiać o nowym odcinku
    obwodnicy/autostrady, na razie jest to koszmar kierowców.

    > Ale to przecież właśnie ludzie i media wywierają taką presję na
    > otwieranie tych dróg a nie rząd! :) Ta droga została wybudowana
    > właściwie w jeden sezon budowlany - autostrada i to w okolicach
    > metropolii! A to właśnie dla tego, że jest gigantyczna presja na to, żeby
    > ta trasa była czynna przed Euro i otwierają przed czasem bo jest
    > lament, że nie ma dróg i w ogóle "nie ma niczego" :)

    Do EURO jeszcze 16 dni (tak podają w radio) a za tydzień ma być oddany
    kolejny odcinej tej trasy więc 7 dni nikogo nie zbawi .. ja tam wolał bym
    poczekać i pół roku tak żeby coś działało sprawnie a nie oddać byle oddać,
    tyle już czekałem na drogi że tydzień, miesiąc czy rok nie robią na mnie
    wrażenia.

    > A nie zapomniałeś czasem, że dzisiaj taksówkarze zablokowali pół
    > Warszawy? Ja też dziś stałem w korku na prymasa ponad godzinę i nie
    > twierdzę, że to przez to, że otworzyli odcinek autostrady :) A co do

    Taksówkarze o ile się nie mylę zablokowali centrum a nie obowdnice, rano
    jechałem 1km od toru Stegny gdzie mieli bazę wypadową i nie stałem nawet
    minuty dłużej, fakt jadę w kierunku Piaseczna i mnie w 90% korki nie dotyczą
    :)

    > świateł to mam nadzieję, że je poprawią albo wyłączą do czasu oddania
    > dalszego ciągu A2. W Pruszkowie też jest sajgon przez światła, ale to są
    > pierwsze godziny po otwarciu węzłów więc chyba można podejść do tego z
    > lekką rezerwą. Przy tym "wieloletnim" doświadczeniu w budowaniu dróg w
    > Polsce nie wszystko będzie super od pierwszego dnia oddania. Ważne że
    > cokolwiek się buduje, a światła w końcu poprawią a jak nie to ludzie w
    > czynie społecznym je "wyłączą" ;)

    90% oddanych inwestycji jest na dzień dobry do poprawy :) Ciekawe czy uda im
    się to ogarnąć dość szybko. Z Al. Jerozolimskimi bujli się dwa tygodnie
    zanim zrozumiemi że wystarczy zmienić czasy świateł i nagle korki zmalały o
    75% :)

  • 32. Data: 2012-05-23 16:39:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "komar" napisał w wiadomości grup
    >jak by rząd chciał się lansować to by cichaczem w ciemnościach, po
    >nocach nie otwierali tej drogi tylko zrobili pompę i wielki piknik po
    >którym i tak droga by została zamknięta ;).

    Myslisz ze by im Kaczynski nie wygarnal tego zamkniecia ?

    Ostatnie stanowisko rzadu (w poprzednim tygodniu) bylo takie ze jest
    pewna szansa iz uda sie przed Euro autostrade otworzyc.
    W zwiazku z czym ... absolutnie nic nie obiecujemy.
    Lepiej sie wylansowac na otwarciu chocby 8 marca o 16:00, niz narazac
    na "obiecal pan ze bedzie gotowa, a nie ma".

    >Otworzyli bo był odcinek gotowy (przed czasem)

    gotowy, czy "w minimalnym stanie nadajacym sie do ruchu" ?

    Bo doswiadczenie uczy ze jak jest asfalt (nawet niekoniecznie
    wszystkie warstwy) to juz mozna jechac, a gotowosc moze zajac jeszcze
    pare miesiecy - malowanie, barierki, zaslony, lampy, ekrany,
    odstojniki, bramki viatolla.

    J.

  • 33. Data: 2012-05-23 17:22:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Wed, 23 May 2012 15:09:39 +0200 osobnik zwany Arek
    wystukał:
    >Ci co umieja liczyć i nie wchodzą z cenami poniżej kosztów

    No, pozyjemy, zobaczymy ... bo media sugeruja ze jest zle.
    A ci co nie schodzili musieli zaczac, bo jak dlugo mozna zyc bez
    wygranych przetargow :-)

    Co prawda na rynku zamowien chyba ciagle te same firmy, wiec cos te
    pismaki przesadzaja.

    J.

  • 34. Data: 2012-05-23 17:24:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup

    >Ile będzie kosztowała możliwość przejazdu tymi fajnymi drogami?

    Na "panstwowych" odcinkach 10gr/km, co jest powiedzmy znosnie/w miare
    rozsadnie.

    J.

  • 35. Data: 2012-05-23 17:44:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    >A w opolskim już dawno temu zrealizowano plan budowy autostrad w 100%
    >- całe 88km: http://g.co/maps/vdtkk :P

    I co - skoro autostrade do stolicy juz macie, to do Warszawy nawet nie
    planujecie ? :-P

    J.

  • 36. Data: 2012-05-23 18:09:49
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-05-23 17:44, J.F pisze:

    > I co - skoro autostrade do stolicy juz macie, to do Warszawy nawet nie
    > planujecie ? :-P

    I jaka znamienna liczba kilometrów, to nie może być przypadek! :-))

    T.

  • 37. Data: 2012-05-23 19:45:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 23 May 2012 14:48:01 +0200, komar <k...@1...cc> wrote:

    >a jak otworzą A4 to co napiszesz? "a gdzie X60 Dupaczew - Stękocin"?

    Pracujesz w GDDKiA?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2012-05-23 19:50:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > I co - skoro autostrade do stolicy juz macie, to do Warszawy nawet nie
    > planujecie ? :-P

    A po co nam jakakolwiek stolica? ;)

    Po prostu taki śmieszny paradoks - najmniejsze województwo od dawna
    cieszy się zakończonym projektem autostrad a mazowieckie ledwie ma
    pierwsze 7km. 12 razy mniej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2012-05-23 19:53:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Chris,

    [...]

    > Oczywiście bo na dzieńdobry spierdolono zarządzanie tym odcinkiem (światła)

    Światła na autostradzie - tylko na Mazowszu mogli coś takiego
    wymyślić. Tam macie chyba jakiegoś geniusza, który to robi. Gierkówka
    pod Piotrkowem też z powodu bezsensownych swiateł się korkuje i
    niczego to nie nauczyło decydentów?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2012-05-23 20:27:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >Światła na autostradzie - tylko na Mazowszu mogli coś takiego
    >wymyślić. Tam macie chyba jakiegoś geniusza, który to robi.

    faktycznie geniusz :-)

    >Gierkówka
    >pod Piotrkowem też z powodu bezsensownych swiateł się korkuje i
    >niczego to nie nauczyło decydentów?

    Akurat na gierkowce to swiatla byly potrzebne. No chyba zeby
    bezkolizyjnie zrobili, ale to dopiero teraz.
    Przy czym IMO blokowaly umiarkowanie.

    No i gdzie pod Piotrkowem, bo tam to akurat swiatel najmniej ?

    J.