  • 41. Data: 2012-05-23 20:30:45
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-23 20:27, J.F pisze:

    > faktycznie geniusz :-)

    Eno nie. Jak na razie A2 to przedłużenie ćwierć-obwodnicy i kończy się
    węzłem z drogą 718. I to światła na tej drodze korkują autostradę. Ale
    niedługo dociągną do Grodziska.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 42. Data: 2012-05-23 20:33:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,
    >A po co nam jakakolwiek stolica? ;)

    Panstwo Opolskie ? Nie, przepraszam - Ksiestwo :-)

    >Po prostu taki śmieszny paradoks - najmniejsze województwo od dawna
    >cieszy się zakończonym projektem autostrad

    A co tu paradoksalnego, najmniejsze wojewodztwo, to najmniej autostrad
    i najlatwiej skonczyc :-)

    >a mazowieckie ledwie ma pierwsze 7km. 12 razy mniej.

    To sie nie nazywa paradoks, tylko tragedia :-)

    Ale faktycznie - dziwny paradoks, ze stoleczne, centralne, najwieksze
    i najbogatsze wojewodztwo nie ma zadnej autostrady :-)

    Komu to zawdzieczamy ?

    J.

  • 43. Data: 2012-05-23 23:43:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Panstwo Opolskie ? Nie, przepraszam - Ksiestwo :-)

    Niegdyś dość mocne :)

    > A co tu paradoksalnego, najmniejsze wojewodztwo, to najmniej autostrad
    > i najlatwiej skonczyc :-)

    Kiedy nie najmniej - są takie, w których w ogóle nie będzie autostrad.

    > To sie nie nazywa paradoks, tylko tragedia :-)

    Tragedią są światła w Warszawie i okolicach. Porównując Warszawę i
    Pragę, to się wieszać chce... W Pradze przez dwie doby raz stanąłem w
    korku - co ciekawe, własnie z powodu źle zaprogramowanych świateł. Ale
    straciłem może 15 minut. W Warszawie marnowałem godziny :(

    > Ale faktycznie - dziwny paradoks, ze stoleczne, centralne, najwieksze
    > i najbogatsze wojewodztwo nie ma zadnej autostrady :-)
    > Komu to zawdzieczamy ?

    Nie napiszę ChGW, bo to zaraz rechoty wywoła...

    Ale pamietam, że jak tylko poruszano temat jakiejkolwiek nowej, czy
    ostro poszerzanej drogi w Warszawie i okolicach, to zawsze na drodze
    stał jakiś stary Warszawiak ze swoją chałupinką, która bruździła. I
    był nieporuszalny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2012-05-24 00:12:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 May 2012 23:43:47 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    > Kiedy nie najmniej - są takie, w których w ogóle nie będzie autostrad.

    W pierwszym kroku, no bo jakze to - miasto wojewodzkie bez polaczenia z
    reszta kraju ?

    Zobaczymy jak to z ta ropa bedzie, ale jesli w panstwie obok jest 12 tys km
    autostrad, to u nas powinno byc ze 6 tys :-)

> [...]
    > ostro poszerzanej drogi w Warszawie i okolicach, to zawsze na drodze
    > stał jakiś stary Warszawiak ze swoją chałupinką, która bruździła. I

    Ale to nie tlumaczy calego wojewodztwa i Generalnej Dyrekcji..

    J.

  • 45. Data: 2012-05-24 00:29:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, May 24, 2012, 12:12:28 AM, you wrote:

    [...]

    > Ale to nie tlumaczy calego wojewodztwa i Generalnej Dyrekcji..

    Ale te autostrady trzeba jakoś skomunikowac z planem ewentualnej
    obwodnicy, zeby głupot nie robić. W Opolu też odbijamy się od jakiegoś
    czasu z problemem dodatkowego mostu na Odrze i przebiegiem Obwodnicy
    Południowej o ekofaszystów z jednej strony i zasiedziałych mieszkańców
    wyspy Pasieki z drugiej strony. Ekofaszyści nie pozwalają ruszyć
    koniuszka dawnej wyspy Bolko a co z Pasieki nawet nie chcą myśleć o
    trasie średnicowej. A obecne mosty się pozatykały...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2012-05-24 00:36:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

> [...]
    > ostro poszerzanej drogi w Warszawie i okolicach, to zawsze na drodze
    > stał jakiś stary Warszawiak ze swoją chałupinką, która bruździła. I

    W odpowiednim ustawieniu swiatel, w paru wiaduktach na istniejacych
    trasach nie przeszkadza "stary Warszawiak" tylko pan Galas. I to on jest
    nieporuszalny. Jego szefem jest HGW.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 47. Data: 2012-05-24 00:50:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Thursday, May 24, 2012, 12:36:31 AM, you wrote:

    > W odpowiednim ustawieniu swiatel, w paru wiaduktach na istniejacych
    > trasach

    Nie o tym piszę.

    > nie przeszkadza "stary Warszawiak" tylko pan Galas. I to on jest
    > nieporuszalny. Jego szefem jest HGW.

    To nie jest problem ostatnich kilku lat. Problem istnieje, od kiedy
    pamiętam. A stary jestem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2012-05-24 09:10:20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To nie jest problem ostatnich kilku lat. Problem istnieje, od kiedy
    > pamiętam. A stary jestem.

    HGW tez jest problemem, ktora za wszelka cene chce kierowcow wsadzic do
    komunikacji miejskiej.
    Np. Calodobowe buspasy, zamkniety most Ślasko-Dąbrowski, od 2 lat 3x
    naprawiana Dźwigowa, ktora jest nadal....remontowana, stale poszerzana
    strefa platnego parkowania, a problem swiatel to nie ich ustawienia tylko
    ilosci - w pewnym momencie jest to niewykonalne :)
    Fakt, burdel to tu jest.

    sz.

  • 49. Data: 2012-05-24 09:16:40
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Za 5 lat będziesz śmigać tą drogą i narzekać że jest płatna i zapomnisz,
    > że kiedyś jej nie
    > było ;) Wiem, że brak drogi przez tyle lat prowadzi do frustracji, ale w
    > końcu, prędzej czy później ta droga powstanie - A4 to jest kilkaset km
    > bezkolizyjnej drogi i trochę trwa jej zbudowanie.

    Watpie:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11786138,Ministe
    rstwo_Finansow_zaakceptowalo_tylko_dwie_kolejne.html

    sz.

  • 50. Data: 2012-05-24 09:31:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-23 15:16, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 23 May 2012 15:09:39 +0200 osobnik zwany Arek wystukał:

    > Ci co umieja liczyć i nie wchodzą z cenami poniżej kosztów

    Kpisz czy co? A Ci co robili dla rządowego "partnera", zrobili swoje
    kupili materiały itp. podatki od obiecanej kasy opłacili a "partner" im
    nie zapłacił i ogłosił bankructwo?

    A.