  • 91. Data: 2012-05-24 14:38:27
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    news:jpl9qt$5n$1@inews.gazeta.pl...

    > Ok, masz rację, jest taki przepis, w najbliższym czasie okaże się jak
    > zadziała w praktyce.
    > Mi bardziej chodzi o to, że firmy biorą jedno zlecenie, które wykańcza
    > całą firmę. Zwykle jedna nieopłacona faktura nie kładzie całej firmy,
    > chyba, że ktoś biorąc zlecenie kierował się ułańską fantazją.

    Czy prowadzisz firmę?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 92. Data: 2012-05-24 14:42:11
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > całą firmę. Zwykle jedna nieopłacona faktura nie kładzie całej firmy,
    > chyba, że ktoś biorąc zlecenie kierował się ułańską fantazją.

    Napisz jeszcze, ze firmy podwykonawcow powstaly specjalnie tylko po to, zeby
    podpisac jedna jedyna umowe z DSS.
    Chlopie zacznij sie leczyc na nogi :)

    sz.

  • 93. Data: 2012-05-24 14:48:43
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Podobno problem z wypłacalnością jest też taki że te firmy nie
    > przedstawiły
    > żadnych faktur za wykonanaą pracę a żadają odszkodowań bo zbankrutowały ..
    > jak bez faktury można coś robić ?? na gębę ??

    Musza miec faktury. Umowa na pismie czy ustna to inna sprawa.

    sz.

  • 94. Data: 2012-05-24 14:51:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    szufla nabazgrał(a):

    > Musza miec faktury. Umowa na pismie czy ustna to inna sprawa.

    No właśnie oglądałem jakiś problem i mówili w nim że problem jest z tymi
    firmami które nie dostarczyły żadnych faktur ...

  • 95. Data: 2012-05-24 14:57:14
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz jeszcze, ze firmy podwykonawcow powstaly specjalnie tylko po to,
    > zeby podpisac jedna jedyna umowe z DSS.
    > Chlopie zacznij sie leczyc na nogi :)

    Niestety, istnieje taki mechanizm na podwykonawcę z jedną umową.
    Firma A wygrywa przetarg, znajomi firmy A zakładają spółkę B, która z A
    podpisuje umowę na wykonanie części robót z przetargu. Firma B składa się
    tylko z prezesa i jego teczki i zatrudnia podwykonawcę C do wykonania tego
    co podpisała z A. Po wykonaniu prac przez C i odebraniu ich przez A, firma B
    inkasuje należność od A i ogłasza upadłość. Firma C ze swoją umową i
    fakturami może im wszystkim naskoczyć.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 96. Data: 2012-05-24 15:02:17
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > co podpisała z A. Po wykonaniu prac przez C i odebraniu ich przez A, firma
    > B inkasuje należność od A i ogłasza upadłość. Firma C ze swoją umową i

    Tak, oczywiscie ale stawiam skrzynke browara, ze nie w tym przypadku :)

    sz.

  • 97. Data: 2012-05-24 15:04:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No właśnie oglądałem jakiś problem i mówili w nim że problem jest z tymi
    > firmami które nie dostarczyły żadnych faktur ...

    To dostarcza (albo przeklamanie medialne), inaczej nie ma podstawy.

    sz.

  • 98. Data: 2012-05-24 15:35:26
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-24 13:06, komar pisze:

    > To nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś tam sobie jeździł po
    > autostradach, a u nas po bezpłatnych drogach.

    Ale za tamte drogi płacę tylko winietę. Za nasze w cholerę podatków
    drogowych i jeszcze kupa kasy na bramkach. I to jest znośne? Ludzie kto
    Wam takich głupot nawciskał.

    A.

  • 99. Data: 2012-05-24 15:38:50
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-24 13:19, komar pisze:
    [...]
    > jakiś odcinek. Eksperci TVN'u z przyklaskiem żądnej nieszczęść widowni
    > wieszali by psy na budowlańcach, rządzie i każdym kto ma coś wspólnego z
    [...]

    TVN przeciwko rządowi? Już widać, że nie wiesz o czy m piszesz.

    A.

  • 100. Data: 2012-05-24 15:53:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-24 13:42, Chris pisze:
    > szufla nabazgrał(a):

    dobrze, obserwujesz, poprawiasz.

    > U mnie plac zabaw (dokładnie to są 3 w zależności od wieku dziecka) był od razu
    sprawny i nie trzeba było poprawek :)

    Bo bez poprawek po uruchomieniu obywa się (a i to nie zawsze) tylko wtedy, gdy mamy
    1) typówkę, lub 2) rzecz bardzo
    prostą, lub 3) szansę wcześniejszego, porządnego przetestowania w warunkach
    zbliżonych do realnych.