    From: komar <k...@1...cc>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Date: Wed, 23 May 2012 14:59:40 +0200

    W dniu 2012-05-23 14:47, Chris pisze:
    > komar nabazgrał(a):

    > U nasz wszystko jest tymczasowe ... i co myślisz że zaraz zdejmą asfalt i schowają
    bo
    > całośc nie jest ukończona tylko tymczasowa ??
    > U nas nawet za 100 lat nie zrobią autostrad i ciągle będzie tymczasowe ....

    Gdyby budowali drogi z takim podejściem jak Twoje jest to więcej niż pewne że by ich
    nawet
    w 100 lat nie skończyli.
    Tylko, że ta droga już jest, to jak się ma to do tych 100lat? W przyszłym tygodniu
    otwierają kolejny odcinek do Grodziska, na początku czerwca Stryków-Wiskitki a pewnie
    połowie czerwca cały odcinek Stryków-Konotopa ma być dopuszczony do ruchu.
    Będzie 450km gotowej autostrady A2. Dociagną jeszcze w tym roku A1 z Torunia do
    Strykowa +
    A1 na Śląsku, jest 450km już oddanej A4 też na Śląsku więc moze to autostradowy raj
    nie
    będzie ale już zaczątek jakiejś sieci. Spory kawał Polski będzie miał świetne
    połączenie z
    Zachodem. Trzeba się cieszyć zamiast psioczyć na tymczasowo korkujący się zjazd :)