  • Data: 2012-07-27 15:10:21
    Temat: Re: Piękną scenę wczoraj widziałem...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-27 14:55, J.F wrote:

    >Ślizganie rzecz normalna, zatem nie podnosi ;-)

    Na kartingowym torze, co innego jak z zaskoczenia przy wysokiej
    predkosci widzisz te wysokie krawezniki, latarnie, tiry z naprzeciwka,
    i myslisz "k*, nowy wozek" :-)

    >Być może. Natomiast to ewidentnie była sytuacja podnosząca... dlatego
    >jestem zaskoczony brakiem :-)

    Nie wiem co by tam mialo podnosic, ale widac ja meska, szowinistyczna
    i kompletnie nieczula swinia jestem - co to - mnie obracalo ? :-)

    J.