  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Piec lutowniczy T-962
    Date: Tue, 26 Feb 2013 11:01:21 +0100

    Użytkownik "Pitlab" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:kghuqa$fp8$1@node1.news.atman.pl...

    > Zwykle robimy tak że zaczynając nowy projekt pierwsze 10 sztuk jest
    > robione całkowicie ręcznie (nakładanie pasty, montaż) i ta seria idzie na
    > nasz koszt do betatesterów i jest przynajmniej przez miesiąc wałkowana. Na
    > tym etapie jest jeszcze dużo błędów projektowych, technicznych.
    > Użytkownicy zgłaszaja dużo sugestii. Z definicji wiadomo że będą zmiany.

    Z pierwszego postu wyłaniał się zupełnie inny obraz - że z całkowicie
    ręcznej produkcji chcesz przejść na własny piec.

    U nas jest inaczej. Czasem rok/dwa trwa klarowanie się koncepcji produktu.
    Jak już jesteśmy pewni, że tak ma być to robimy płytki i najczęściej na
    rev.A się kończy.
    Zdarza się, że muszę zmienić wartość jakiegoś elementu czy kilku. Na
    przykład LED RGB zasilony 10mA dawał tak po oczach, że obniżyłem mu do 2mA,
    albo sygnał zwrotny z anteny RFID w niektórych sztukach przesterowywał
    odbiornik i musiałem zmienić wartość rezystora w dzielniku (to nie była
    kwestia różnych czułości odbiornika tylko produkcyjnych rozrzutów parametrów
    obwodu rezonansowego anteny).
    P.G.