    From: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Picasa 2 jak przyciemnic zdjecie
    Date: Tue, 10 Mar 2009 14:27:35 +0100
    <ggmoa6$dpr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ggog3o$j1s$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ggp3ro$7ht$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ggp7ur$ghs$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0811290146410.2800@quad>
    <ggqr8i$atl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gh0d6t$37j$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gh0gkh$a3n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gh31ab$s8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gh34ls$op3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gh8uck$r5n$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gp2ohu$h1n$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Szczepan wrote:
> [...]
    > pomocy Picasy. Rzeczywiscie jest to proces bardzo prosty, szybki i
    > odwracalny.
    >
    > Jednego tylko nie moge skapnac w tej Picasie, moze dasz mi jakas
    > wskazowke. W jaki sposob wyswietlic w Picasie drzewko katalogow takie
    > jak mam faktycznie na dyskach. Rzecz w tym ze ja mam wszystkie
    > zdjecia uporzadkowane na dyskach i przy pomocy Explorera Windows
    > zdajduje wszystko blyskawicznie. Po otworzeniu Picasy zas widze jakas
    > platanine katalogow, pogrupowanych w nieznany mi sposob i praktycznie
    > zadnego zdjecia nie jestem w stanie tam znalezc.

    Picasa (na pewno 3, ale chyba też i 2) umozliwia przelaczenie do widoku
    drzewa katalogów - "Wyświetl strukture drzewa katalogów" (domyslnie jest
    widok "Płaski"). Tylko w menadzerze folderów musisz dodać aby dysk/katalog
    był skanowany.

    > Do wyboru widze dwie mozliwosci 1 - plaska struktura folderow 2 -
    > struktura drzewa folderow. W zadnej z opcji nie widze wlasciwego
    > obrazu katalogow. Wielokrotnie wykonywalem opcje "Dodaj folder do
    > programu picasa" a i tak te katalogi nie pokazuja sie w drzewku
    > wyswietlanym przez Picase.

    Dodaj cały dysk (albo wybrany folder) ze zdjeciami jako "zawsze przeszukuj",
    natomiast wywal z menadrzera folderów pozosytałe niepotrzebne wpisy.

    U mnie wygląda to tak:
    http://img153.imageshack.us/img153/6334/picasafolder
    y.png

    Więc się da :-)