  • Data: 2010-07-02 14:40:22
    Temat: Re: [Piątkowo] O części do golfa to naprawdę łatwo:)
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu się kolega myli. Ja zostałem oszukany na 30 zł i gość dostał wyrok w
    > zawieszeniu. Kolega pomylił pojęcia i przestępstwa, kradzież do 250
    > owszem, jest inaczej traktowana, ale oszustwo, czyli niekorzystne
    > rozporządzenie mieniem, jest ścigane na wniosek pokrzywdzonego i nie jest
    > ważne na jaką kwotę oszukano. Może to być 10000 zł a może to być 1 zł.
    > Radzę poczytać na forach lub w KK i nie wprowadzać ludzi w błąd.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    Przyznam że nie zbadałem sprawy dokłanie ale zgłosiłem do allegro i
    przypuszczam że nie ja sam. Do tej pory nie dostałem odpowiedzi. Konto
    gościa zostało zablokowane i na tym koniec. Być może dlatego że nikt się nie
    chciał szarpać do sądach o taką kwotę i dlatego się mu upiekło. Ja wiem że
    niby sami jesteśmy sobie winni ale każdy lub prawie każdy wie jak działają
    nasze sądy. Sprawa ciągnaca sie kilka lat i byc może jeszcze dojeźdżanie
    gdzies do Warszawy.