  • Data: 2018-02-28 15:17:05
    Temat: Re: Piaskarka - śnieg
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2018 o 15:09, Akarm pisze:

    > Ja słyszałem tylko o Żoliborzu.
    > Ciekaw jestem, w jaki sposób można byłoby wpłynąć na władze, żeby nie
    > tylko zabronić solenia ale żeby karać za sypanie chemii nawet na
    > chodnikach.

    Na Wawrzyszewie (Bielany) też, przynajmniej w zeszłym roku nie solili -
    w tym nie wiem, bo nie byłem a i śniegu tyle co kot napłakał.

    Natomiast widać było ile tej soli najebali po okolicznych drogach.
    Pierwsze kilkadziesiąt metrów niesolonej drogi to dalej było błoto
    posniegowe - tyle soli samochody nawoziły z tych solonych.

    Shrek