  • Data: 2012-10-03 13:10:47
    Temat: Re: Pianka budwlana w wydechu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Ergie <e...@s...pl> wrote:

    > W zeszłym roku za coś podobnego w UK skazano starszą panią. Facet zamontował
    > kamerę i nagrał jak wielokrotnie sypała ziarno na jego auto, a później
    > zlatywały się gołębie.

    Miała pecha - ale jakoś mi jej nie szkoda :)

    Tak samo jak za piankę, czy mleko, można beknąć. Jak ktoś chce to robić to
    niech zrobi sobie przysługę i robi to tak, żeby go nie złapano.

    > Już nie pamiętam o co jej chodziło, nie przepuścił jej w drzwiach czy nie
    > powiedział dzień dobry - jakiś taki drobiazg, ale starsze panie potrafią być
    > pamiętliwe :-)

    I bardzo nieszczęśliwe, jeżeli są tak mściwe...

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++