  • Data: 2011-12-21 12:58:39
    Temat: Re: Pi?tkowo, choae nie pi?tek - kupno motocykla
    Od: <MW> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jcs7r0$2vs$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2011-12-21 09:25, przemeKa pisze:
    >
    > Trzeba byl odac. Ja znam osobiscie przypadki gdzie klamliwy sprzedawca
    > dostal w pysk.

    Ja spotkałem tylko raz taki przypadek bezczelnego kłamstwa
    "motoryzacyjnego", że chciałem dać wrednej kurwie w pysk - niestety, okazała
    się kobietą, w dodatku prawdopodobnie pierdolniętą.
    Zamieściła zupełnie inne zdjęcia, nie zgadzało się wyposażenie (nie było
    praktycznie żadnego elementu, który wymieniła w ogłoszeniu) - nie zgadzał
    się nawet rocznik. Zgadzała sie oczywiście tylko cena. Dzwoniłem do niej
    oczywiście w dniu przyjazdu, upewniałem się co do wyposażenia.

    Do dzis został mi tylko telefon: 669569407, pizda mieszka w Głogowie
    Małopolskim.

    Wrzucam tu, ku pamięci googla, niech będzie przestrogą dla innych.

    669569407, oszustka z Głogowa Małopolskiego - nie daj się nabrać!

    --
    MW