  • Data: 2010-08-27 11:36:03
    Temat: Re: Pištek się zbliża - rosyjscy mechanicy i poduszka
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taki sobie dokumencik i jeszcze jeden powod
    > http://ec.europa.eu/transport/roadsafety_library/pub
    lications/cita_study_2.pdf

    wniosek więc jest taki że w Clio II w samej poduszce nie było żadnego
    kondensatora, (podłączaliśmy bezpośrednio przewodami)
    oczywiście mogę udowodnić że odpala na 12V (przy komisji pms-owej :-) ale
    wówczas zakup poduszki ponosi niedowiarek, przy nieudanej próbie koszty
    ponoszę ja ;-)
    (choć można taniej, wziąć poduszkę i podłączyć omomierz)
    inny wniosek jest taki - odpalą poduszki które moduł widzi jako rezystancję
    (np 3,3 Ohma), czyli Opel, VW, ...

    brat