    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Phreaking, urmety, darmofon, KF, bekacz itd ;)
    Date: Fri, 13 Jul 2018 08:50:17 +0000 (UTC)
    <pgr8c8$8r6$2@node2.news.atman.pl> <pgrgg2$gu6$1@node2.news.atman.pl>
    <pgvhkr$ggt$1$gof@news.chmurka.net> <ph08k0$im1$1@node1.news.atman.pl>
    <ph295u$i18$1$gof@news.chmurka.net> <ph3ddc$kek$1@node1.news.atman.pl>
    <ph7eb1$f7m$1@node1.news.atman.pl> <phcp56$k38$1$gof@news.chmurka.net>
    <phecdl$7gs$1@node1.news.atman.pl> <phi5qt$o4s$1$gof@news.chmurka.net>
    <phib8i$212$1@node1.news.atman.pl> <phkku9$3n4$1$gof@news.chmurka.net>
    <phl01d$lso$1@node1.news.atman.pl> <pi1u0r$dif$1$gof@news.chmurka.net>
    <pi5ek1$rgd$1@node1.news.atman.pl> <pi76d1$fqg$1$gof@news.chmurka.net>
    <pi7iru$trc$1@node1.news.atman.pl>

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > To tak, jak dowcip o Syrence Warszawskiej - pół-ryba, pół-k..wa, ni to ni
    > sio, ani zjeść, ani zaruchać...

    Było też o kobiecie-informatyku, ale to niepoprawne politycznie jest (:

    > ???
    > https://www.youtube.com/watch?v=h-sVLPbz0Gc
    > https://www.youtube.com/watch?v=0VXxWOmP9p4 (na PMR, ale na CB ZTCW, też
    > bywają)

    No proszę. A w Warszawie jakiś jest? Jak jest w ogóle z legalnością tego?

    > Ja teżz nie. A wystarczyło by dodać mu krótkie onfo do powitania -
    > "lokalny przemiennik <znak> na <częstotliwość>".

    Tylko to by wymagało koordynacji.

    Btw, dziś usłyszałem kogoś na SR5W, ale sam nie otworzyłem (ani tonem ani
    gwizdem). W sumie pamiętam że zawsze tak było (choć z innego radia). Jak
    już ktoś otworzył SR5W, to wchodziłem, ale sam nie dawałem rady otworzyć.

    > Jak mądrze (podkreślam - mądrze) by to zrobić, to w dobie, gdy
    > komputeryzujemy nawet spłuczkę w sraczu, cóż zaszkodziło by
    > skomputeryzować bazę, przeznaczyć jedną czestotliwość na informację o
    > najbliższych i jadziem. Skoro ma być amatorsko, to na amatorskim radiu.

    Chyba jedną częstotliwość na region... propagacja jest różna, jak się
    podniesie, to się beacony ponakładają.

    > To smutna prawda. Ba, nawet, gdyby droższe było o 50 groszy, czy choćby 50
    > KPW. To już by nie przeszło. Coś w stylu Babci Stefy, która przez pół miasta
    > pojedzie, by kupić w sumie taniej o dwa złote, choć już nie policzy, że
    > przejazd będzie ją kosztować 3 złote...

    Dla samej zasady. Obywatela nie interesuje jakieśtam zakłócanie.

    > Ja jednak zrobię zasilacz do radia i terminala dyskowego na transformatorze,
    > czysto analogowo, bez syfu. Mam ZST-1, ale jest dla mojego radia ciut za
    > słaby i nie bardzo lubi w.cz.
    > (W gogle pod hasłem zst-1 zasilacz, samo zst-1 nie znajdzie tego, co trzeba)

    Fakt, trafa i liniowa regulacja mają swoje zalety względem impulsowej.
    Tylko czy dobrze wykonany zasilacz impulsowy naprawdę aż tak będzie siał?

    Ja słyszę tak naprawdę tylko ładowanie laptopa. Inne ładowarki i zasilacze
    impulsowe w tym samym pokoju nie zmieniają mi nic w odbiorze.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]