  • Data: 2011-05-30 07:54:34
    Temat: Re: Photoshop CS3 Camera RAW 6.4.1 dla 50d, 60D
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-28 02:08:35 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > tak najlatawiej powiedziec

    Konkrety już padły, czego chcesz więcej?

    > coz pewnie tyle co ludzi tyle opini

    Opinia w dużej mierze zależy od tego, co się robi. Dla fotografa dobrym
    zestawem jest nowy LR + starszy Szop na okazje detalicznego dłubania.
    Ale zawsze możesz iść wbrew temu, co wygodne, Twoja sprawa.

    > ta pewnie licencja pozostanie jak ktos zmieni kompa

    Pewnie pozostanie. W końcu to stary komputer sam dokonał zakupu, nie?

    de Fresz