  • 31. Data: 2012-03-15 08:59:33
    Temat: Re: Philips a odbiór DVB-T
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SB" <b...@v...pl1> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > No nie, ja wszystko rozumiem, ale pojać nie mogę :)
    > 3-4 lata temu może i faktycznie był problem aby określić jaki standar się
    > przyjmie w PL.
    > Ale zobaczcie date powstania tej rekalmówki/opisu. 2011 rok. Tu już
    > powinno być czarno na białym :
    > Nie umożliwia odbioru DVB-t w Polsce.

    To byłoby jednoznaczne z informacją: "nie kupujcie tego telewizora".
    Producent ma dokładnie odwrotne interesy, dopóki było mu wolno tak
    sprzedawać, to sprzedawał.

  • 32. Data: 2012-03-15 09:00:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:

    > No to jeszcze raz, drukowanymi. TRZY LATA TEMU ten telewizor odbierał
    > DVB-T
    > we wszystkich krajach Europy. Nieformalna decyzja o tym, jaki standard
    > (być
    > może) będzie wybrany zapadła jakieś dwa lata temu,

    Daleko wcześniej, ja dvb-t w mpeg-4 odbieram od 4 lat i już wtedy było
    wiadomo, że ten standard będzie w Polsce.

  • 33. Data: 2012-03-15 09:38:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-15 10:00, Cavallino pisze:

    > Daleko wcześniej, ja dvb-t w mpeg-4 odbieram od 4 lat i już wtedy było
    > wiadomo, że ten standard będzie w Polsce.

    a tak ściślej to po olimpiadzie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 34. Data: 2012-03-15 09:47:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > a tak ściślej to po olimpiadzie.

    No raczej jeszcze wcześniej, bo olimpiadę oglądałem chyba już w dvb-t.
    Była nawet w HD.

  • 35. Data: 2012-03-15 10:09:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-15 10:47, Cavallino pisze:

    > No raczej jeszcze wcześniej, bo olimpiadę oglądałem chyba już w dvb-t.
    > Była nawet w HD.

    mogłeś oglądać bo już testy były prowadzone, ale ostateczna
    decyzja o mpeg-4 padła we wrześniu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 36. Data: 2012-03-15 10:20:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > mogłeś oglądać bo już testy były prowadzone,

    No o tym mówię.
    Już wtedy było wiadomo, że to będzie mpeg-4.

    > ale ostateczna
    > decyzja o mpeg-4 padła we wrześniu

    O papierkach mówisz?
    Nie przywiązywał bym wagi do tego typu bzdur, rok wcześniej każdy
    zainteresowany wiedział, że będzie to mpeg-4.
    I kupowanie tv z dvb-t mpeg-2 było po prostu usilnym proszeniem się o obecne
    kłopoty.
    A co dopiero 3 lata temu.

  • 37. Data: 2012-03-15 10:29:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 marca 2012, 11:20:52 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > zainteresowany wiedział, że będzie to mpeg-4.
    > I kupowanie tv z dvb-t mpeg-2 było po prostu usilnym proszeniem się o obecne

    Bez przesady. Jakie tam kłopoty. Ja kupowałem telewizor 3-4 lata temu to celowo
    kupiłem bez tunera bo był tańszy. Podejrzewałem, zreszta chyba kiedys tu pisałem że
    jak wejdzie tv cyfrowa to tunery będa albo za darmo albo bardzo tanie.
    No i w sumie miałem rację. Teraz mam możliwość ogladac tv cyfrowa i brak tunera w
    telewizorze mi w niczym nie przeszkadza. Mam w domu dwa dekodery satelitarne i w nich
    sa odpowiednie tunbery. A jakby co to taki tuner mozna sobie w cenie poniżej 100zł
    spokojnie kupić a 3-4 lata temu telewizory z tunerami były droższe więc nie było
    wtedy sensu ich kupowac.

  • 38. Data: 2012-03-15 10:51:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    -discussion-forums@yncd8...

    > Bez przesady. Jakie tam kłopoty. Ja kupowałem telewizor 3-4 lata temu to
    > celowo kupiłem bez tunera bo był tańszy.

    To zupełnie inna para kaloszy, też kupowałem tv chyba z 5 czy 6 lat temu,
    też bez dvb-t.
    Ale świadomie, a nie przez brak zainteresowania tematem.

  • 39. Data: 2012-03-15 18:39:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 14.03.2012 18:30, Waldek Godel pisze:

    > W Niemczech OIDP jest MPEG2
    > W UK jest MPEG2 oraz MPEG4 w DVB-T nie będzie nigdy.
    > Kanały HD idą w MPEG4 ale w DVB-T2
    > Czesi też mieli - przynajmniej przez jakiś czas - MPEG2
    >
    > Przypominam też, że zgodnie z polskimi wytycznymi, przez około roku MPEG2
    > był wskazywany jako system który będzie obowiązywał w Polsce. Nawet emisje
    > testowe były w MPEG2

    napiszcie coś więcej o "polskim" mpeg4. po jasną cholerę komplikować i
    mieszać w europie mpeg wer 2 i wer4 razem z -T1 i T2. Wikipedia jakoś mi
    nie rozwiązała tej gmatwaniny.
    ToMasz

  • 40. Data: 2012-03-15 19:02:09
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    W dniu 2012-03-15 19:39, ToMasz pisze:

    > napiszcie coś więcej o "polskim" mpeg4. po jasną cholerę komplikować i
    > mieszać w europie mpeg wer 2 i wer4 razem z -T1 i T2. Wikipedia jakoś mi
    > nie rozwiązała tej gmatwaniny.
    > ToMasz

    Nowe telewizory sa wielosystemowe i radza sobie z roznymi systemami.
    Problemem moze byc sprzet z USA bo u nich sa Cale.