    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Philips a odbiór DVB-T
    Date: Thu, 15 Mar 2012 03:29:05 -0700 (PDT)

    W dniu czwartek, 15 marca 2012, 11:20:52 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

    > O papierkach mówisz?
    > Nie przywiązywał bym wagi do tego typu bzdur, rok wcześniej każdy
    > zainteresowany wiedział, że będzie to mpeg-4.
    > I kupowanie tv z dvb-t mpeg-2 było po prostu usilnym proszeniem się o obecne
    > kłopoty.

    Bez przesady. Jakie tam kłopoty. Ja kupowałem telewizor 3-4 lata temu to celowo
    kupiłem bez tunera bo był tańszy. Podejrzewałem, zreszta chyba kiedys tu pisałem że
    jak wejdzie tv cyfrowa to tunery będa albo za darmo albo bardzo tanie.
    No i w sumie miałem rację. Teraz mam możliwość ogladac tv cyfrowa i brak tunera w
    telewizorze mi w niczym nie przeszkadza. Mam w domu dwa dekodery satelitarne i w nich
    sa odpowiednie tunbery. A jakby co to taki tuner mozna sobie w cenie poniżej 100zł
    spokojnie kupić a 3-4 lata temu telewizory z tunerami były droższe więc nie było
    wtedy sensu ich kupowac.