  • 11. Data: 2009-09-19 13:25:38
    Temat: Re: Philips HD PVR od C+
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-09-19 14:14, Krabik donosi, że:

    > Dzieki za info. Taki Monoblock Quad bylby ciekawy, ciezko to sie
    > ustawia? Tzn, mam antene na HB (z cyfry), wymieniam na ten konwerter i
    > to wszystko?
    Tak, tyle, że antena musi być 80-95 cm, a ta z cyfry ma pewnie ze 60-65,
    a to za mało na monoblocka
    Czy trzeba jakos inaczej antene wtedy ustawiac.... ciekawe
    Jeśli nie wymieniasz anteny, nie trzeba nic przestawiać,
    podmieniasz konwerter, dociągasz kable i podłączasz do tunera/ów
    > czy w ogole taki tuner cyfry bedzie widzial astre i wspomniany TVP
    > Digital, tam raczej ciezko cos ustawic recznie w programach....
    Tak, u mnie działa, kanału TVP Digital są na liście od kanału 950

  • 12. Data: 2009-09-19 14:06:44
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    Antene mam 90cm, wiec niby miesci sie w podanym przedziale. Ktory z
    aktualnie dostepnych quad monoblockow byscie polecili?

    > Tak, u mnie działa, kanału TVP Digital są na liście od kanału 950

    Czyli tytulowy tuner cyfry Philips PVR obsluguje taki monoblock bez jakis
    problemow sam przelaczy mi sie na druga satelite wchodzac np. na kanal 950?

  • 13. Data: 2009-09-19 14:08:20
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > Pamiętaj, że dla PVR z C+ Monoblock ma mieć LNB1 na Hotbirda, a LNB2 na

    Czy to nie zakloci w jakis sposob nagrywania w tle, jesli drugie LNB bedzie
    na Astre?

    > chulać. Oczywiście muszą być dobre ustawienia w menu dekoderów.

    Gdzie szukac pomocy jak to ustawic w menu? :)

  • 14. Data: 2009-09-19 14:21:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Krabik* napisał(-a):

    > Czy to nie zakloci w jakis sposob nagrywania w tle, jesli drugie LNB
    > bedzie na Astre?

    Pisząc to co wyżej miałem na mysli, że nie wszystkie konwertery
    spełniają ten warunek. A właśnie PVR wymaga takiego wariantu.

    > Gdzie szukac pomocy jak to ustawic w menu? :)

    Pewnie w instrukcji obsługi ;) A jeśli chodzi o Philipsa PVR to jego
    menu jest tak toporne, ze nie psosób się pomylić: menu 7, 1, B, D, i
    ewentualnie typ konwertera przełaczyć na TWIN jeśli jest taki założony,
    a w menu ustawione jest na POJEDYNCZY

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2009-09-19 14:37:35
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-09-19 16:06, Krabik donosi, że:

    > Czyli tytulowy tuner cyfry Philips PVR obsluguje taki monoblock bez
    > jakis problemow sam przelaczy mi sie na druga satelite wchodzac np. na
    > kanal 950?
    Z takiego korzystam, co prawda nie mam monoblocka twin, tylko dwa twina
    przez 2 twiny w zezie przez DiSEqC, ale działa bezproblemowo

  • 16. Data: 2009-09-19 14:38:58
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

> [...]
    > Czyli tytulowy tuner cyfry Philips PVR obsluguje taki monoblock bez
    > jakis problemow sam przelaczy mi sie na druga satelite wchodzac np. na

    Z takiego korzystam, co prawda nie mam monoblocka twin, a 2 twiny w
    zezie przez DiSEqC, ale działa bezproblemowo :)

  • 17. Data: 2009-09-20 09:03:03
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-09-18 16:40, Krabik donosi, że:
    > opcje aktualizacji oprogramowania - tuner [...] ma problem error code 10 czy cos w
    tym guscie. Robil ktos
    > juz aktualizacje?
    Już można bezproblemowo aktualizować

  • 18. Data: 2009-09-21 08:14:58
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > Już można bezproblemowo aktualizować

    Dzieki za info.

    Ostatnie pytanko, bo juz zamowilem sobie monoblock quada inverto: za ktory z
    konwerterow nalezy chwycic do anteny? Priorytetem jest HB, a nie Astra.

  • 19. Data: 2009-09-21 08:32:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Krabik* napisał(-a):

    > Ostatnie pytanko, bo juz zamowilem sobie monoblock quada inverto: za
    > ktory z konwerterow nalezy chwycic do anteny? Priorytetem jest HB, a
    > nie Astra.

    Jeśli trzymasz go tak, że widzisz front promienników, to lewy do uchwytu

  • 20. Data: 2009-09-25 11:10:06
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > Jeśli trzymasz go tak, że widzisz front promienników, to lewy do uchwytu

    Ok, podlaczylem wszystko. Na Fergusonie ladnie smiga Astra i HB, ale na
    Philipsie PVR HD od cyfry mam ciemnosc na polowie kanalow (poki co
    podlaczylem jednym kablem, drugi dopiero ciagne), jak np. TVP1, 2, Canal+
    (Film HD dziala inne nie). Czemu tak? Trzeba cos dodatkowo ustawic w jego
    menu?