  • 21. Data: 2009-09-25 11:25:25
    Temat: Re: Philips HD PVR od C+
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krabik" <b...@...neta.pl> napisał w wiadomości
    news:h9i8ef$qjt$1@inews.gazeta.pl...

    > Ok, podlaczylem wszystko. Na Fergusonie ladnie smiga Astra i HB, ale na
    > Philipsie PVR HD od cyfry mam ciemnosc na polowie kanalow (poki co
    > podlaczylem jednym kablem, drugi dopiero ciagne), jak np. TVP1, 2, Canal+
    > (Film HD dziala inne nie). Czemu tak? Trzeba cos dodatkowo ustawic w jego
    > menu?

    Wyłącz pierwszy tuner z prądu, to na drugim będziesz miał wszystko.

  • 22. Data: 2009-09-25 11:53:20
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > Wyłącz pierwszy tuner z prądu, to na drugim będziesz miał wszystko.

    Zaraz sprawdze, ale czy to nie powinno dzialac niezaleznie od wlaczonych
    tunerow? To w koncu monoblock quad (inverto)

  • 23. Data: 2009-09-25 12:19:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zaraz sprawdze, ale czy to nie powinno dzialac niezaleznie od wlaczonych
    > tunerow? To w koncu monoblock quad (inverto)

    Ale na jednym kablu korzystasz z niego nie jak z quada.

  • 24. Data: 2009-09-25 12:26:12
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > Ale na jednym kablu korzystasz z niego nie jak z quada.

    Ok problem rozwiazany. Banalnie.

    Trzeba bylo wyszukac na nowo kanaly na dekoderze Cyfry i wszystko swieci.