  • 1. Data: 2009-09-18 14:40:10
    Temat: Philips HD PVR od C+
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    Dzisiaj wzialem sobie na testy Philips HD PVR od C+. Niestety mam dostepne
    tylko jedno wyjscie konwertera. Na ile ogranicza to uzywanie w/w tunera? Co
    nie bedzie dzialalo? Po za tym w jego menu znalazlem opcje aktualizacji
    oprogramowania - tuner cos szukal, i szukal po czym stwierdzil ze ma problem
    error code 10 czy cos w tym guscie. Robil ktos juz aktualizacje?

  • 2. Data: 2009-09-18 14:46:38
    Temat: Re: Philips HD PVR od C+
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-09-18 16:40, Krabik donosi, że:
    > Dzisiaj wzialem sobie na testy Philips HD PVR od C+. Niestety mam
    > dostepne tylko jedno wyjscie konwertera. Na ile ogranicza to uzywanie
    > w/w tunera? Co nie bedzie dzialalo?
    Musisz oglądać to co nagrywasz.
    Po za tym w jego menu znalazlem
    > opcje aktualizacji oprogramowania - tuner cos szukal, i szukal po czym
    > stwierdzil ze ma problem error code 10 czy cos w tym guscie. Robil ktos
    > juz aktualizacje?
    Dla tego tunera chyba aktualizacje idą tylko w weekendy

  • 3. Data: 2009-09-18 17:52:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krabik" <b...@...neta.pl> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj wzialem sobie na testy Philips HD PVR od C+. Niestety mam dostepne
    > tylko jedno wyjscie konwertera. Na ile ogranicza to uzywanie w/w tunera?
    > Co nie bedzie dzialalo?

    Nagrywanie w tle programów z innego transpondera.

  • 4. Data: 2009-09-18 17:53:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-09-18 16:40, Krabik donosi, że:
    > Musisz oglądać to co nagrywasz.

    Niekoniecznie.
    Wystarczy na tym samym transponderze.
    Cyfra za wiele ich nie ma, więc szansa że się uda jest całkiem duża.

  • 5. Data: 2009-09-19 05:11:07
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Dzisiaj wzialem sobie na testy Philips HD PVR od C+. Niestety mam dostepne
    > tylko jedno wyjscie konwertera. Na ile ogranicza to uzywanie w/w tunera?
    > Co nie bedzie dzialalo?

    a dlaczego tylko jedno?? nigdy nie widziałem tych tunerów zjednym gniazdem
    nie będziesz mógł oglądać innego programu niż nagrywany

    > Po za tym w jego menu znalazlem opcje aktualizacji oprogramowania - tuner
    > cos szukal, i szukal po czym stwierdzil ze ma problem error code 10 czy
    > cos w tym guscie. Robil ktos juz aktualizacje?

    tak. zazwycaj działa ale wczoraj miałem dokładnie to samo. pewnie u nich
    jakiś problem. no i tak jak ktoś napisał tylko w weekendy
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2009-09-19 06:00:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *glang* napisał(-a):

    > a dlaczego tylko jedno?? nigdy nie widziałem tych tunerów zjednym
    > gniazdem nie będziesz mógł oglądać innego programu niż nagrywany

    Jedno wyjście ma konwerter. Czytać i rozumieć! Jak zmieni konwerter na
    Twin to będzie mógł. Albo _odpowiedni_ Monoblock Twin to jeszcze Astrę
    będzie mógł oglądać.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2009-09-19 11:59:15
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > Jedno wyjście ma konwerter. Czytać i rozumieć! Jak zmieni konwerter na
    > Twin to będzie mógł. Albo _odpowiedni_ Monoblock Twin to jeszcze Astrę
    > będzie mógł oglądać.

    Swoja droga, docelowo chce miec dwa takie tunery (na dwa wejscia antenowe) w
    mieszkaniu, jaki konwerte by mozna polecic? Z w miare niskim wspolczynnikem
    szumow, chyba musialby byc quattro, tylko wszystkie takie jakie znajduje sa
    do jakichs multiswitchy.

  • 8. Data: 2009-09-19 12:10:54
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-09-19 13:59, Krabik donosi, że:
> [...]
    > wspolczynnikem szumow, chyba musialby byc quattro, tylko wszystkie takie
    > jakie znajduje sa do jakichs multiswitchy.

    Potrzebujesz Quad lub Monoblock Quad gdybyś chciał także Astrę (TVP Digital)
    A Quattro są właśnie do switchy

  • 9. Data: 2009-09-19 12:14:31
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > Potrzebujesz Quad lub Monoblock Quad gdybyś chciał także Astrę (TVP
    > Digital)
    > A Quattro są właśnie do switchy

    Dzieki za info. Taki Monoblock Quad bylby ciekawy, ciezko to sie ustawia?
    Tzn, mam antene na HB (z cyfry), wymieniam na ten konwerter i to wszystko?
    Czy trzeba jakos inaczej antene wtedy ustawiac.... ciekawe czy w ogole taki
    tuner cyfry bedzie widzial astre i wspomniany TVP Digital, tam raczej ciezko
    cos ustawic recznie w programach....

  • 10. Data: 2009-09-19 12:40:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Krabik* napisał(-a):

> [...]
    > ciekawe czy w ogole taki tuner cyfry bedzie widzial astre i
    > wspomniany TVP Digital, tam raczej ciezko cos ustawic recznie w

    Pamiętaj, że dla PVR z C+ Monoblock ma mieć LNB1 na Hotbirda, a LNB2 na
    Astrę. Jeśli planujesz podłączyć dwa takie dekodery to chyba optymalnym
    rozwiązaniem byłby montaż Monoblocku Quad. Jak antena jest dobrze
    ustawiona, to tylko zmieniasz konwerter, podłączasz kable i powinno
    chulać. Oczywiście muszą być dobre ustawienia w menu dekoderów.