  • Data: 2010-01-05 23:23:52
    Temat: Re: Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Bernat pisze:

    > Posypałeś dziś jakiś chodnik piaskiem, czy tak radośnie oczekujesz aż jakaś
    > babcia rękę złamie?

    Babcie, niewidomych, inwalidów przeprowadzam przez jezdnię o ile
    zapytani wyrażą chęć abym im pomógł. Nie stoję z kamerą i nie czekam
    radośnie na wypadek.

    Oblodzony chodnik przed budynkiem gdzie pracuję
    zgłosiłem do zarządcy, zaraz go posypał piaskiem. Nie stałem z kamerą i
    nie czekałem na wypadek.

    W drodze do Poznania zobaczyłem przewrócony znak na przeciwległy pas.
    Były tam jakieś roboty i nie miałem się jak zatrzymać. Kierowcom z
    przeciwka mrugałem aby zachowali ostrożność. Nie stałem z kamerą i nie
    czekałem na wypadek.

    Podczas jazd po Norwegii i Finlandii zgodnie z tamtejszym zwyczajem
    mrugałem kierowcom ostrzegając przed reniferami na drodze. Nie stałem z
    kamerą i nie czekałem na wypadek.

    Masz jeszcze do powiedzenia coś mądrego na temat mojej osoby. Czy może
    dalej będziesz uskuteczniać jakieś bezsensowne czepianie się?

    Seco