  • 1. Data: 2021-08-05 13:10:09
    Temat: Pewna młoda kobieta ...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    wywołała 33 mandaty z fotoradaru

    "... dojeżdżała do urządzenia (dop. fotoradaru) z "normalną" prędkością
    i hamowała gwałtownie tuż przed słupem, by - następnie - po jego
    minięciu - dodać gazu"

    Przypomina mi to to puste stworzenie, które by mnie skasowało bo ślisko
    było i myślało, że ja za nią będę myślał a w reakcji na moje uwagi
    stwierdziło "Ale ja jestem bogata".

    "Niewykluczone, że niedoinformowana kierująca uniknie odpowiedzialności.
    Jej ojciec złożył odwołanie od naliczonych kar, bowiem od momentu
    przewinienia minęło już ponad dziesięć miesięcy, co oznacza, że sprawy
    powinny zostać przedawnione. Nie wiadomo jednak, ile jeszcze mandatów
    pojawi się w jego skrzynce pocztowej przy okazji kolejnej wizyty
    listonosza. Dopytywany przez miejscowych dziennikarzy mężczyzna
    przyznał, że początkowo zastanawiał się, czy nie wskazać jako kierowcy
    babci, która - chociaż posiada prawo jazdy - nie jeździ autem od blisko
    dekady. Ostatecznie uznał jednak, że wyjawi prawdę, by... nie dawać
    złego przykładu córce."

    To nie tylko w Polsce sprawy przedawniają się? :-)

    I nie tylko w Polsce wskazuje się inne osoby? :-)

    Niestety mają tam też swoich obłąkańców covidowych. :-)

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aee

  • 2. Data: 2021-08-05 13:18:22
    Temat: Re: Pewna młoda kobieta ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Aug 2021 13:10:09 +0200, ii wrote:
    > wywołała 33 mandaty z fotoradaru
    > "... dojeżdżała do urządzenia (dop. fotoradaru) z "normalną" prędkością
    > i hamowała gwałtownie tuż przed słupem, by - następnie - po jego
    > minięciu - dodać gazu"

    Ha - czyli u nich jest "normalna predkosc" :-)

    Ale o co chodzi - zbyt gwaltownie hamowala, za pozno?
    czy on lapal z duzej odleglosci ?

    > Przypomina mi to to puste stworzenie, które by mnie skasowało bo ślisko
    > było i myślało, że ja za nią będę myślał a w reakcji na moje uwagi
    > stwierdziło "Ale ja jestem bogata".

    Trzeba miec fantazje i pieniadze synku :-)

> [...]
    > złego przykładu córce."
    >
    > To nie tylko w Polsce sprawy przedawniają się? :-)

    Masz na mysli, ze istnieje przedawnienie, czy ze tam tez nikt nie
    wysyla na biezaco ?

    Przedawnienie to chyba nie nasz pomysl - pewnie zaborcy przywlekli.

    > I nie tylko w Polsce wskazuje się inne osoby? :-)

    W wielu krajach kary sa bardziej surowe, wiec sie nie dziw, ze
    kombinuja :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-08-05 13:53:36
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/08/2021 12:10, ii wrote:
> [...]
    >
    > I nie tylko w Polsce wskazuje się inne osoby? :-)
    >
    > Niestety mają tam też swoich obłąkańców covidowych. :-)

    Masz, ten tez jest dobry:
    https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/spee
    ding-license-fined-driver-b1877329.html
    W UK mozna miec 12 punktow w ciagu dwoch lat. Normalnie gdyby nie sad to
    za kazde jedno zdjecie zaplacilby ?100.

  • 4. Data: 2021-08-05 20:52:01
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.08.2021 o 13:18, J.F pisze:

    > Ha - czyli u nich jest "normalna predkosc" :-)

    Tak, i jeszcze mają normalną prędkość :-)

    > Ale o co chodzi - zbyt gwaltownie hamowala, za pozno?
    > czy on lapal z duzej odleglosci ?

    No chyba myślała, że działa jak fotokomórka. W sumie nie jest to
    specjalnie dziwne.

    > Trzeba miec fantazje i pieniadze synku :-)

    Nie o tym była reklama :-)

    > Masz na mysli, ze istnieje przedawnienie, czy ze tam tez nikt nie
    > wysyla na biezaco ?

    Ogólnie.

    > Przedawnienie to chyba nie nasz pomysl - pewnie zaborcy przywlekli.

    > W wielu krajach kary sa bardziej surowe, wiec sie nie dziw, ze
    > kombinuja :-)

    Wszędzie kombinują, ale nie wszędzie przyznają się do tego.