    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Pewna młoda kobieta ...
    Date: Thu, 5 Aug 2021 13:10:09 +0200

    wywołała 33 mandaty z fotoradaru

    "... dojeżdżała do urządzenia (dop. fotoradaru) z "normalną" prędkością
    i hamowała gwałtownie tuż przed słupem, by - następnie - po jego
    minięciu - dodać gazu"

    Przypomina mi to to puste stworzenie, które by mnie skasowało bo ślisko
    było i myślało, że ja za nią będę myślał a w reakcji na moje uwagi
    stwierdziło "Ale ja jestem bogata".

    "Niewykluczone, że niedoinformowana kierująca uniknie odpowiedzialności.
    Jej ojciec złożył odwołanie od naliczonych kar, bowiem od momentu
    przewinienia minęło już ponad dziesięć miesięcy, co oznacza, że sprawy
    powinny zostać przedawnione. Nie wiadomo jednak, ile jeszcze mandatów
    pojawi się w jego skrzynce pocztowej przy okazji kolejnej wizyty
    listonosza. Dopytywany przez miejscowych dziennikarzy mężczyzna
    przyznał, że początkowo zastanawiał się, czy nie wskazać jako kierowcy
    babci, która - chociaż posiada prawo jazdy - nie jeździ autem od blisko
    dekady. Ostatecznie uznał jednak, że wyjawi prawdę, by... nie dawać
    złego przykładu córce."

    To nie tylko w Polsce sprawy przedawniają się? :-)

    I nie tylko w Polsce wskazuje się inne osoby? :-)

    Niestety mają tam też swoich obłąkańców covidowych. :-)

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aee