  • Data: 2011-06-14 19:21:19
    Temat: Re: Peugeot 3008 opinie
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-14 16:23, Wojtek pisze:
    > Witam,
    >
    > Zbliza sie czas wymiany samochodu. Wpdal mi w oko Peugeot 3008. Nigdy
    > wczesniej nie mialem francuskiego samochodu a pamietam, ze kiedys
    > krazyly opinie o kiepskiej ich jakosci.

    Blacha - ocynkowana, elektronika - Bosch/Siemens, zawieszenie -
    przyjemnie sprężyste, ale nie tak twarde i dobijające jak w Germańcach
    oraz nie tak beznadziejnie miękkie jak w Cytrynach (C4GP kiedyś chciało
    mnie zabić na torze w Nowym Mieście nad Pilicą :))

    Z przodu miejsca na szerokość niewiele ze względu na rozbudowaną konsolę
    środkową. Fajny schowek, mierna widoczność do przodu. Bagażnik
    przeciętny, za to dzielony na wysokość.

    Materiały w środku lepsze niż w koreańcach czy japończykach.