  • Data: 2011-06-15 14:59:54
    Temat: Re: Peugeot 3008 opinie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-06-2011 o 13:12:04 AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > obawiam sie , ze to nie jest jednak wersja exclusive (przynajmniej z
    > tego co piszesz tak wynika - a juz jestem niemal pewny jak wspomniales o
    > tym wyswietlaczu)
    >
    > No i co to oznacza 'exclusive std.' ?

    To moje oznaczenie :) - oznacza, że jest to wersja exclusive bez dodatków
    (skóra, navigacja, szklany dach) - mam dołożone jedynie bixenony i
    skrzynię automatyczną. Co do wyświetlacza - to wyraziłem się
    nieprecyzyjnie - ma dwa kolory (biały i miodowy) - nie ma jednak
    możliwości ich zmiany na inne.

    Też myślę, ze to nie jest wersja exclusive - przynajmniej nie taka jaka
    była przed FL. To jest radosna twórczość marketingowców z Citroena, którzy
    dostali zadanie: "Obniżyć koszty produkcji o 5k EUR - ale tak aby klient
    końcowy w salonie się nie połapał."

    Pzdr
    TG