  • 1. Data: 2012-01-05 14:14:08
    Temat: Peugeot 206 HDI
    Od: "Ellesine " <e...@W...gazeta.pl>

    Czy w Peugeocie 206 HDI jest jakieś zabezpieczenie przed brakiem paliwa? Często
    jeżdżę na "zaawansowanej"rezerwie i boję się żebym któregoś dnia nie
    zapowietrzył pompy.

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2012-01-05 14:16:15
    Temat: Re: Peugeot 206 HDI
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, Ellesine <e...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Czy w Peugeocie 206 HDI jest jakieś zabezpieczenie przed brakiem paliwa? Często
    > jeżdżę na "zaawansowanej"rezerwie i boję się żebym któregoś dnia nie
    > zapowietrzył pompy.

    Zabezpieczenie to przy jednym tankowaniu zainwestowac 20 PLN wiecej i
    niech rezerwa pozostanie do celu do jakiego jest stworzona ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-01-05 14:16:26
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-05 14:14, Ellesine pisze:
    > Czy w Peugeocie 206 HDI jest jakieś zabezpieczenie przed brakiem paliwa? Często
    > jeżdżę na "zaawansowanej"rezerwie i boję się żebym któregoś dnia nie
    > zapowietrzył pompy.

    Poszukaj czy przy filtrze nie ma jakiegoś balonika albo "grzybka" do
    ręcznego pompowania paliwa.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2012-01-05 14:23:10
    Od: "Ellesine " <e...@N...gazeta.pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Zabezpieczenie to przy jednym tankowaniu zainwestowac 20 PLN wiecej i
    > niech rezerwa pozostanie do celu do jakiego jest stworzona ;-)

    Bida, panie, bida... Czasami nie ma tych 20 zł, a jechać trzeba...

  • 5. Data: 2012-01-05 14:28:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, Ellesine <e...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Bida, panie, bida... Czasami nie ma tych 20 zł, a jechać trzeba...

    A jak stanie to za co zatankujesz? ;-) A tak bys jechal spokojnie ze nie
    stanie, nie zapowietrzy sie i nie trzeba bedzie zasuwac z buta na stacje
    i nurkowac po smietniku szukajac banki zeby do niej zatankowac ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-01-05 14:33:50
    Od: "Ellesine " <e...@N...gazeta.pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > i nurkowac po smietniku szukajac banki zeby do niej zatankowac ;-)

    Bańkę mam. :))

  • 7. Data: 2012-01-05 14:34:59
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

> [...]
    > jeżdżę na "zaawansowanej"rezerwie i boję się żebym któregoś dnia nie

    Mnie w Cytrynie 2.0 HDi mechanik ostrzegał, żeby uważać, bo ciężko
    odpowietrzyć.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 8. Data: 2012-01-05 14:50:21
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    We frncuzach tak jest, ze moze sie zapowietrzyc...nie wiem czemu tak jest..
    Fiatowski diesel tak nie ma, nawet pompki pod macha brak.
    A w wymienionych jest, nawet przewody paliwa sa przezroczyste, by sobie
    popatrzec:)

  • 9. Data: 2012-01-05 14:56:34
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Ellesine " <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w Peugeocie 206 HDI jest jakieś zabezpieczenie przed brakiem paliwa?
    > Często
    > jeżdżę na "zaawansowanej"rezerwie i boję się żebym któregoś dnia nie
    > zapowietrzył pompy.

    Zabezpieczenie jest. Pali się kontrolka rezerwy.

  • 10. Data: 2012-01-05 15:11:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-05 14:16, Grejon pisze:

    > Poszukaj czy przy filtrze nie ma jakiegoś balonika albo "grzybka" do
    > ręcznego pompowania paliwa.

    Jeśli 2.0 na Sjebensie, to będzie gruszka (po zalaniu do baku, należy ją
    wyściskać aż do stwardnienia). Jeśli 2.0 na Boschu, to nie będzie, bo w
    baku jest klasyczna, elektryczna pompka paliwa.
    Jak jest w 1.4 - nie wiem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl