  • 1. Data: 2012-01-05 11:24:04
    Temat: Assistance za granicę dla starszego samochodu
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Rok temu już o to pytałem, ale widzę, że sytuacja na rynku się zmieniła.
    Potrzebuję wykupić pakiet assistance dla 12-letniego samochodu na
    wyjazad na narty na Słowację, czyli na krótko. Wyjazd za tydzień, więc
    odpadają mBank i wszystkie opcje, gdzie trzeba wykupywać ubezpieczenie z
    dużym wyprzedzeniem. W zeszłym roku ubezpieczyłem się w SOS PZMOT, ale
    teraz oni wycwanili się i aby wykupić pakiet zagraniczny, trzeba
    najpierw wykupić roczny pakiet krajowy (nie potrzebuję tego, wystarcza
    mi ten przy moim OC). Starter Assistance nie ma w tej chwili ofert.
    Podpowiecie coś?

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2012-01-05 11:43:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, Uncle Pete <p...@i...waw.pl> wrote:

> [...]
    > najpierw wykupić roczny pakiet krajowy (nie potrzebuję tego, wystarcza
    > mi ten przy moim OC). Starter Assistance nie ma w tej chwili ofert.

    Napewno odpusc Starter24.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-01-05 11:55:34
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    > Podpowiecie coś?

    Niemiecki ADAC

  • 4. Data: 2012-01-05 14:00:19
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Wyjazd za tydzień, więc
> [...]
    > moim OC). Starter Assistance nie ma w tej chwili ofert. Podpowiecie coś?

    Kiedys przegladalem oferty. Moj wniosek byl taki ze na krotko sie nie
    oplaca.
    Ceny za miesiac byly takie jak mniej wiecej za rok. Ile chcesz wydac na to
    assistance?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2012-01-05 15:24:42
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Uncle Pete wrote:
> [...]
    > najpierw wykupić roczny pakiet krajowy (nie potrzebuję tego, wystarcza
    > mi ten przy moim OC). Starter Assistance nie ma w tej chwili ofert.

    Żeby się nie okazało że nawet z tym wykupieniem na rok krajowego i tak nie jest
    najtaniej...

    pzdr
    \SK

  • 6. Data: 2012-01-05 16:03:01
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Kiedys przegladalem oferty. Moj wniosek byl taki ze na krotko sie nie
    > oplaca.
    > Ceny za miesiac byly takie jak mniej wiecej za rok. Ile chcesz wydac na
    > to assistance?

    W zeszłym roku w SOSPZMOT zapłaciłem 38 złotych na 2 miesiące i nie
    chciałbym wydać znacząco więcej. Chyba następnym razem po prostu wykupię
    pełne assistance do OC...

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 7. Data: 2012-01-05 16:03:56
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Żeby się nie okazało że nawet z tym wykupieniem na rok krajowego i tak
    > nie jest najtaniej...

    Całkiem możliwe...

    Piotr

  • 8. Data: 2012-01-05 17:27:26
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-01-05 11:43, AZ pisze:

    > Napewno odpusc Starter24.

    Dlaczego?

    Ja kupiłem wersję na całą europę (chyba 199zl), odpukac nie musiałem
    korzystać, ale w czym tkwi haczyk?

  • 9. Data: 2012-01-05 17:32:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, Nex@pl <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

    > Dlaczego?
    >
    > Ja kupiłem wersję na całą europę (chyba 199zl), odpukac nie musiałem
    > korzystać, ale w czym tkwi haczyk?

    http://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/grupy-d
    yskusyjne/pl.misc.samochody/7834/starter24-na-wschod
    -od-polski-ostrzezenie

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-01-05 17:32:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roczny pakiet krajowy (nie potrzebuję tego, wystarcza mi ten przy moim
    > OC). Starter Assistance nie ma w tej chwili ofert.

    Powaga?
    Ja jeszcze z kwartałe temu kupował Assistance do auta dwa razy starszego.
    Ktoś wie co się stało?