  • Data: 2014-05-08 11:38:02
    Temat: Re: Pętla prądowa
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy tym samym napięciu źródło prądowe zachowa się gorzej -
    > rezystancja tłumi oscylacje, źródło prądowe będzie wymagało
    > dodatkowego gasika, który będzie zaburzał działanie odbiornika.

    Hmm... Czyli krótko mówiąc od układu generującego dużą ilość ciepła tak
    czy inaczej nie ucieknę... Można uznać, że ten schemat z rezystorem 10W
    stanowi optymalne rozwiązanie?

    Oczywiście to 120V występuje tam ze względu na konieczność
    przezwyciężenia impedancji elektromagnesu, nie ma innego powodu? Zanim
    zabiorę się za próby z dalekopisem, mogę przetestować samą komunikację
    po pętli prądowej na niższym napięciu? Mam tutaj na myśli jakieś proste
    konwertery ze źródłem prądowym na lm317 i paroma transoptorami.