eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPetla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <6...@g...com>
    <pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
    <y...@4...net>
    <pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <pn05me$518$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 8 Sep 2018 13:10:27 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1536405005 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 624 82.143.187.50:54994
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2458
    X-Received-Body-CRC: 3359997922
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639358
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 8 Sep 2018 11:44:46 +0200, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 08-09-2018 o 11:24, Bolko pisze:
    >>> Następny który przespał pół roku?
    >>> WLTP - mówi Ci to coś?
    >>
    >> i?
    >> z tego co czytałem to silniki VW żeby przejść testy spalin
    >> przechodziły w tryb "testowy"
    >> i tylko w tym trybie spełniają normy.
    >
    > I dokładnie tak samo było z benzyniakami - w procedurze testowej normy
    > spełniają, a w bardziej rzeczywistym teście nie, mimo że normy zostały
    > obniżone w stosunku do wcześniejszych.
    > Jak myślisz, dlaczego?

    Ale przeciez wszyscy wiedza i wiedzieli, ze ilosc zanieczyszczen
    zalezy od warunkow pracy silnika.
    Wiec mierzyc to trzeba w jakims standardowym tescie/programie jazdy.

    Problem wzial sie z tego, ze test niby wzorowany na rzeczywistej
    jezdzie, a potem w realu VW emituje kilkadzesiat razy wiecej niz na
    badaniach.

    Jakby to bylo 2 razy, to by przyjeli do wiadomosci i tyle.

    >> A to co piszesz jest kolejny test.
    >
    > Ale bardziej rzeczywisty, a przede wszystkim INNY, więc stare algorytmy
    > oszukujące na nim nie zadziałają.

    Ktos tam pisal, ze komputer trzeba bylo i tak przestawic w tryb
    testowy, bo inaczej to by nie dal rady na hamowni.
    I byc moze nadal trzeba ... choc oczywiscie mozna sie pokusic o
    wykrywanie jazdy wg programu, i wtedy zmiana tego programu by pomogla
    ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: