-
X-Received: by 2002:a25:d10a:: with SMTP id i10-v6mr102918ybg.0.1536398653166; Sat,
08 Sep 2018 02:24:13 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:d10a:: with SMTP id i10-v6mr102918ybg.0.1536398653166; Sat,
08 Sep 2018 02:24:13 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z10-v6n
o1201958qtb.0!news-out.google.com!i36-v6ni788qti.0!nntp.google.com!z10-v6no1201
955qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 8 Sep 2018 02:24:12 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=156.67.127.240;
posting-account=v2ktiAkAAAA40dkPm0TYX-JJOlOA4k2g
NNTP-Posting-Host: 156.67.127.240
References: <6...@g...com>
<pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
<y...@4...net>
<pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
From: Bolko <s...@g...com>
Injection-Date: Sat, 08 Sep 2018 09:24:13 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 25
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639352
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 8 września 2018 11:08:44 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze:
> >
> >> Proste - bo poprzednie testy pozwalały im fałszować wyniki..
> >
> > Uściślijmy
> > Nie testy tylko ludzie którzy robili te testy.
> > Testy (jako "ścieżki zdrowia") dla silników się nie zmieniły.
>
> Następny który przespał pół roku?
> WLTP - mówi Ci to coś?
i?
z tego co czytałem to silniki VW żeby przejść testy spalin
przechodziły w tryb "testowy"
i tylko w tym trybie spełniają normy.
I tamtych testów w "normalnej" jeździe też nie przechodziły.
A to co piszesz jest kolejny test.
DO którego programista może napisać program
taki żeby silnik mógł przejść testy.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.18 11:24 J.F.
- 08.09.18 11:44 Cavallino
- 08.09.18 11:47 Cavallino
- 08.09.18 12:53 J.F.
- 08.09.18 13:10 J.F.
- 08.09.18 18:18 Cavallino
- 08.09.18 18:20 Cavallino
- 08.09.18 18:59 Zenek Kapelinder
- 08.09.18 21:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A