  • Data: 2018-09-08 03:56:48
    Temat: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 Sep 2018 06:52:47 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Klamiesz JF bo dostajesz za to pieniadze czy moze oszukiwanie innych
    > sprawia Ci przyjemnosc. Z równań stechiometrycznych wychodzi ze do
    > spalania tony wegla potrzeba 8 ton powietrza. Ale ze zycie rozni
    > sie czasami od obliczen potrzebny jest nadmiar powietrza. Ze
    > spalania tony wegla otrzymamy teoretycznie 9 ton spalin a
    > praktycznie ok 15 ton spalin.

    Tych 8 ton powietrza zawiera ok 1.7t tlenu i 6.2t azotu.
    Czyli w spalinach mamy 2.7t CO2 i 6.2t azotu.
    Jesli wiesz co to jest stechiometria, to nie powinienes miec problemu
    z policzeniem zawartosci wegla w CO2 :-)

    > Jak zwykle pierdolisz, mylisz i
    > wprowadzasz nowe watki. Tona wegla energetycznego, taki jest
    > uzywany w elektrowniach, kosztuje nas ok 290 zlotych. Przy
    > produkcji akumulatorow nie uzywa sie wegla do spalania w piecech
    > kaflowych. W innych panstwach elektrownie tone wegla energetycznego
    > kupuja ok 100$ za tone. W przypadku wegla dlugo bedziesz robil za
    > kandydata na kandydata na folksdojcza?

    Ale co ty tu p* nie na temat.

    Wiesz ile trzeba wegla i ropy do przygotowania materialow do baterii?
    Ja tez nie wiem. To wydobycia ich z ziemii ? Do zrobienia maszyn do
    ich wydobycia ?

    Ja tez nie wiem, ale to nie sa male ilosci. Choc nie upieram sie, ze
    az takie duze.

    J.