  • Data: 2018-09-07 07:44:39
    Temat: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --A ja jestem ciekaw co z elektrykami. Ponoć one "smrodzą" straszliwie.
    Wyprodukowanie baterii do niego to podobno średnio 20 ton CO2 do
    atmosfery. Nie wspominając o wypasionych elektrykach, które mają
    znacznie większe baterie. Nie wiem czy to prawda, bo nie ja ślad węglowy
    badałem.

    ten temat jest unikany, zakladamy ze te elektryki pojawily sie znikad i liczymy tylko
    eksploatacje :-)

    ps rykoszetem od WLTP oberwaly hybrydy plug-in bo nie lapia sie w Niemczech na
    doplaty (zbyt wysoka emisja) skreslono z listy 70% aut w tym wszystkie wypasione
    Volvo :-)