  • 11. Data: 2016-12-25 02:33:14
    Temat: Re: Petla masy
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    szod <b...@a...pl> wrote:

    > Pętla niestety raczej powstanie. Ja bym zostawił w przewodzie sygnałowym
    > masę przedwzmacniacza. Gdzieś o tym czytałem, ale sobie teraz nie przypomnę.

    Tu mówią, żeby zostawić tą drugą...

    https://www.youtube.com/watch?v=THD79hmODlQ

    Układ na razie działa z pętlą i nic się nie dzieje, ale będę w wolnej
    chwili robił i zakładał nowy przedwzmacniacz, to myślałem żeby zrobić
    to lepiej niż jest teraz... ale chyba nie ma co kombinować, zostawię
    pętlę.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2016-12-25 19:11:36
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2016-12-25 o 02:33, Adam Wysocki pisze:

    > Tu mówią, żeby zostawić tą drugą...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=THD79hmODlQ

    Możliwe że sobie pomyliłem, nie upieram się.